mwl Skrevet 11. oktober 2019 #1 Del Skrevet 11. oktober 2019 Hei! Skal sy noe og gi bort i gave i morgen, men har glemt å vaske stoffet. Gjelder cord og noe viskoseblanding. Er det krise om jeg sur plagg av det før det vaskes? Vil de krympe/bli deformert etter vask? Er babyplagg. Kan be de vaske det før bruk altså, men er redd plaggene kan bli ødelagt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #2 Del Skrevet 11. oktober 2019 tenker cord kommer ikke til å krympe men viskose kan. Du kan stryke stoffene gjennom våt klut, da burde de krympe omtrent som i vask (har jeg lest..) Men siden det er til baby, ville jeg anbefalt å vaske klærne før bruk ja. Anonymkode: b7a80...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #3 Del Skrevet 11. oktober 2019 Det må jo uansett vaskes, så det burde jo tåle det selv om det er sydd. Anonymkode: 7a65b...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #4 Del Skrevet 12. oktober 2019 Viscose jeg kjøper i butikk som ferdige klær krymper alltid ca en størrelse. Anonymkode: 66d54...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå