AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #1 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg skal snart finne meg en brudekjole i Oslo/Ski området, men jeg aner ikke hvor jeg bør titte. Jeg orker ikke dra i alt for mange salonger heller, da jeg føler at det bare gjør valget vanskeligere. Så hvilken brudesalong anbefaler du og hvorfor? Anonymkode: 2f4c9...7fb
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #2 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg ble veldig fornøyd m brudekjolen i Oslo sentrum. Fikk kjempegod hjelp, tok seg god tid, kuttet til mine ønsker, men kom også m innspill. Mye å velge i, og god service Anonymkode: 66e11...4ac
Dronningavhonning Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 Jeg besøkte Kristins brudesalong i Oslo i dag. Veldig profesjonelt. Hun som hjalp meg het Camilla. Hun virket erfaren og tok veldig godt vare på meg og følget mitt. De har et veldig stort utvalg som gjør at man kan prøve veldig forskjellige kjoler. Dette syns jeg var supert siden jeg ikke ante hva jeg ville like på meg. Timen kostet 390,- og med gratis oppfølgingstime. Anbefales!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #4 Skrevet 13. mai 2020 Ski brudesalong! 🙌🏻 Anonymkode: 6c5a2...de2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå