Emma89 Skrevet 11. oktober 2019 #1 Skrevet 11. oktober 2019 Hei! Hvordan hadde du gått løs på en slik oppgave? Har laget meg en disposisjon, men føler ikke helt jeg får tak på oppgaven. En frivillig oppgave til eksamen, så jeg skal ikke levere inn osv. Just sayin! Ville du snakket om storting, regjering? Deres oppgaver? (maktfordelingsprinsippet).. At vi har parlamentarisk styreform i Norge. Også over til fylkes-og kommunestyret. Da mtp hvordan de fungerer, hvem gjør hva. Hvilken styreform osv. Noen som er utrolig flinke til å hjelpe meg litt inn? Så jeg har en grei disposisjon til muntlig. Jeg tar dette privat og jobbet med gamle eksamensoppgaver.
Emma89 Skrevet 11. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2019 Oi! Politiske styringsorganer!!
Aragorn ll Elessar Skrevet 11. oktober 2019 #4 Skrevet 11. oktober 2019 Det er ikke vår oppgave å gjøre dine lekser, du får gjøre leksene dine selv.
Emma89 Skrevet 11. oktober 2019 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2019 32 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Det er ikke vår oppgave å gjøre dine lekser, du får gjøre leksene dine selv. Det er ikke lekser.
Katten.2.0 Skrevet 11. oktober 2019 #6 Skrevet 11. oktober 2019 Hvilket nivå er dette på, og innenfor hvilket fag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå