Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nemooo
Skrevet

Herregud, jeg blir så sjokkert! Føler meg som ei gammel kjærring som reagerer på Eurosong og hvordan spesielt damene der ter seg. Men, jeg er bare 23 år...

Ærlig talt; Alle (bortsett fra hun overvektige) slenger frem silikonpuppene og har så korte kjoler at rumpa og musa nesten vises. Snakk om tilbakesteg i forhold til kvinnerollen her! Altså, det er bare kvinnenes feil, som er så dumme, naive og lettlurte at de nesten må stå naken på scenen fordi de skal synge...Og jeg er kvinne selv. Ikke er jeg misunnelig heller- jeg ser bra ut selv jeg- men ærlig talt...Blir helt flau på deres vegne... :roll: Også så mye dårlig musikk også da! :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker jeg en liten anelse sjalusi?

Hva mener du egentlig med hore- uttrykket ditt? Mener du at de selger kroppen sin mot penger, eller er det bare du som ikke har forstått innholdet av begrepet "hore"?

Gjest celine
Skrevet
.....og har så korte kjoler at rumpa og musa nesten vises.......

Nesten???

Hehe, da så du ikke slutten på låta fra FYR Makedonia.. :ler:

Skrevet

Er faktisk enig med deg! (Ikkje i bruken av uttrykket hore altså!)

Var vanvittig mykje kløft og like-før-en-kan-sjå-alt-mulig i år!

Men for all del! Kjæresten min lar seg i alle fall lure av det :wink: "Jada, den sangen var ikkje så verst den!", sa han kvar gong det var ei flott dame med djup utringing som sang. Hehe...

Gjest Pamella - ikke innlogget
Skrevet

Det er vel ingen hemmelighet at de sangene som ikke ligger blandt de beste men har lettkledde damer ofte få MYE poeng! Den som vant i fjor var grei, men langtifra en av de beste, men de hadde en haug med lettkledde damer i skinn som vrikka og vred seg på scenen.

Jeg la spesielt merke til den tendensen i fjor, og det har tydeligvis mange andre også for jeg har aldri sett så mange lettkledde i et grand prix program før :o

Å ja, jeg er litt sjalu på kroppene deres men jeg lar nok ikke det farge min overbevisning om at det har innvirkning på poengene.

:wink:

Pam

Gjest Marias
Skrevet
Herregud, jeg blir så sjokkert! Føler meg som ei gammel kjærring som reagerer på Eurosong og hvordan spesielt damene der ter seg. Men, jeg er bare 23 år...

Ærlig talt; Alle (bortsett fra hun overvektige) slenger frem silikonpuppene og har så korte kjoler at rumpa og musa nesten vises. Snakk om tilbakesteg i forhold til kvinnerollen her! Altså, det er bare kvinnenes feil, som er så dumme, naive og lettlurte at de nesten må stå naken på scenen fordi de skal synge...Og jeg er kvinne selv. Ikke er jeg misunnelig heller- jeg ser bra ut selv jeg- men ærlig talt...Blir helt flau på deres vegne... :roll: Også så mye dårlig musikk også da! :hoho:

Er jo du som er diskriminerende mot kvinner som kaller dem horer fordi de går lettkledd! Hvor langt tilbakesteg er ikke Det?!! :roll: Skjerp deg!

Men....enig i at det ikke er nødvendig å vise alt fordii man skal synge en sang.

Skrevet

Det funka jo i fjor, derfor har alle hevet seg over trenden i år.

Og det virker jo...

Det gjør det jo ellers også, å spille på sex og kropp selger, det er bare å se på musikkvideoene det.

Gjest celine
Skrevet

Hehe, var jo litt stilig at den anstendige, frodige damen fra Malta faktisk kom på 2. plass.. 8)

Sangstemmen hennes var iallefall kveldens beste!

Skrevet

Mye pupper og korte skjørt, ja, men jeg synes mest på dansedameen/objektene/tilbehøret eller hva man velger å kalle dem. Når makedonia sang filmet de dansedamene nesten mer enn sangeren...

Skrevet

Men også interessant å se at England, som kanskje var MEST sexorientert i klesstil og dans, kom laaangt ned på resultatlistene. :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Var mye hud i år ja..

Men jeg ble mest flau av se på de über-boyband guttene med de obscøne armbevelsene. Hva i alle dager var det... De danserne som liksom skulle spille fiolin var også litt teite.

Hellas' sang synes jeg var skikkelig kjedelig... Moldova var tøff :)

Skrevet

Det er jo ikke bare damene som kler og ter seg litt utfordrende i Grand Prix. Tør jeg minne på Sakis Rovas fra Hellas i fjor? Eller er det andre regler som gjelder for kvinner??

Og er veldig enig med susanne, det jeg som oftest reagerer negativt på er den ekstemt tåpelige koreografien til enkelte bidrag. De to søtnosene fra latvia... :o .

Dessuten så var verken Romania eller Malta noen eksempler på det trådstarter nevner, og de kom jo ganske høyt opp på lista...

Uansett så er dette show, og de hullkorte skjørtene er like vanlige på MTV o.l. Jeg tror også at vi har kommet lenger i dag enn at det står en svett,feit gris bak alle damene og tvinger dem inn i antrekkene. Å bruke ordet horer er uansett helt uakseptabelt!

Jeg likte Hellas bidrag, men er nok litt partisk. Moldova var konge!!

Skrevet

Vi kom frem til at de gutta fra Latvia snakket tegnspråk :o

Gjest gjest1
Skrevet

:ler: Hva er det de snakket om da?? Ting som gutter gjerne gjør alene på soverommet? ;)

Skrevet

:ler: Hva er det de snakket om da?? Ting som gutter gjerne gjør alene på soverommet? ;)

:ler:

Skrevet

Det gjorde vi også. Alt for å sanke stemmer... :ler2:

Gjest seroxata
Skrevet

HAHA de med tegnspråket var jo nesten best :hoho:

Men ja, en legger jo klart merke til at damene blir mer og mer lettkledde.. men, med dagens kroppsfiksering, så er det jo ikke rart da..

forøvrig digger jeg hun der Ruslana, hun som vant i fjor, jeg leiter desperat etter musikken hennes! og så synes jeg hun har et dritbra show:D

Gjest Bare en mann
Skrevet

Jeg også noterte meg at det var mye "pupper og lår" i år. En meget god grunn til å følge med i den lange sendingen var jo dem dristige damene da.

Merkelig at ikke puppene hopper ut av kløften da flere av damene danset ganske så heftig.

Helt klart av lettkledde damer med bra kropp selger meget godt. Enkle meg stemmer jo på den dristigste dama hvis hun synger bra og låten er bra.

Skrevet

Det er bare noen jenter som er sjalu på jenter med en mer perfekt kropp.

Skrevet

Det beste med hele Grand Prix iår var han som var i pausen. For en stilfull fremførelse av en mann med ekstrem bra kroppskontroll.. Helt sikkert en tidligere konkurranseturner!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...