Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg irritert meg mer og mer over «Gutta» på arbeidsplassen. Jeg mener ikke at menn er roten til alt ondt eller noe sånt, men de gjør bare så mye jeg irriterer meg over. Jeg har aldri møtt en dame som fiser høylytt med åpen kontordør. Her forleden hørte jeg bråk fra gangen og kikket ut. Borte ved kaffemaskinen stod det tre stykker i full «tiurleik» og slo seg på brystet. Gudene vet hva de snakket om, men DE SLO SEG FAKTISK PÅ BRYSTET. En av dem virker som om han tygger hvitløk hver gang han er på vei inn i et møte. En annen tygger så hardt og med munnen så åpen at spruter direkte fra hans munn til alle andres lunsjtallerkenen. Her for leden kom en tredje inn på kontoret mitt for å få hjelp av meg. Underveis stakk han hånden bak i buksen og klødde seg i rumpa. Ikke nok med at jeg satt i kontorstolen og dermed hadde skattejakten i hodehøyde, men jeg er rimelig sikker på at jeg så han løfte hånden opp mot nesen på vei ut døren.  APER!

Sorry. Jeg måtte bare lufte noen frustrasjoner. Noen som har tips til å oppdra dem eller egne frustrasjoner å dele? Eller vent, jeg gidder ikke å leke moren deres.

Anonymkode: cf8b6...a7b

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

eh, hvor jobber du?

Anonymkode: d59e6...416

• Liker 6
Skrevet

Denne irritasjonen vil garantert bare bli verre og verre, og gjøre at du kommer til å mistrives i lengden.

Bare en ting å gjøre: Skift jobb! 

DU kan ikke forandre dem, eller lære dem folkeskikk og oppdragelse. Det klarer du ikke. Det er voksne menn det er snakk om.

Og nei. Disse mennene representerer ikke menn generelt. 

Anonymkode: 15ba5...dcb

• Liker 13
Skrevet

Haha, hva slags arbeidsplass er dette? 😄

• Liker 3
Skrevet

😂

Anonymkode: 8a761...4d9

Skrevet

😂

Anonymkode: 74075...8ec

Skrevet

Bare vent, nå kommer det nok snart et svar om damer på arbeidsplassen😊

Anonymkode: 74075...8ec

• Liker 8
Skrevet

Jeg skjønner du er oppgitt, ts, men jeg måtte faktisk le høyt av innlegget ditt! 

Anonymkode: 8a761...4d9

• Liker 5
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I det siste har jeg irritert meg mer og mer over «Gutta» på arbeidsplassen. Jeg mener ikke at menn er roten til alt ondt eller noe sånt, men de gjør bare så mye jeg irriterer meg over. Jeg har aldri møtt en dame som fiser høylytt med åpen kontordør. Her forleden hørte jeg bråk fra gangen og kikket ut. Borte ved kaffemaskinen stod det tre stykker i full «tiurleik» og slo seg på brystet. Gudene vet hva de snakket om, men DE SLO SEG FAKTISK PÅ BRYSTET. En av dem virker som om han tygger hvitløk hver gang han er på vei inn i et møte. En annen tygger så hardt og med munnen så åpen at spruter direkte fra hans munn til alle andres lunsjtallerkenen. Her for leden kom en tredje inn på kontoret mitt for å få hjelp av meg. Underveis stakk han hånden bak i buksen og klødde seg i rumpa. Ikke nok med at jeg satt i kontorstolen og dermed hadde skattejakten i hodehøyde, men jeg er rimelig sikker på at jeg så han løfte hånden opp mot nesen på vei ut døren.  APER!

Sorry. Jeg måtte bare lufte noen frustrasjoner. Noen som har tips til å oppdra dem eller egne frustrasjoner å dele? Eller vent, jeg gidder ikke å leke moren deres.

Anonymkode: cf8b6...a7b

Dette tror jeg ingenting på ^^

Anonymkode: fc2a5...c49

Skrevet

Har du prøvd å... ikke bry deg?

Anonymkode: 9cd98...f15

• Liker 1
Skrevet

Disse beskrivelsene er såå typisk håndverkere som har havnet på kontor, dvs entrepenørbedrift, eller noe kommunalt. Sånn går det når Ola Dunk blir rik, mange hører rett og slett hjemme i en åker.

Anonymkode: ec909...1b4

• Liker 6
Skrevet

Ser forresten noe av samme sorten med kvinner som aldri har vært ment for å gå med høye hæler, de skrÆver av sted på lange skritt.

Anonymkode: ec909...1b4

Skrevet

Jeg sluttet. Jobbet med slike gubber selv. Som eneste kvinne på kontoret er det tøft til tider. Toalettene var grusomme. Jeg klarte ikke mer og fant ny jobb. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, miss summers skrev:

Jeg sluttet. Jobbet med slike gubber selv. Som eneste kvinne på kontoret er det tøft til tider. Toalettene var grusomme. Jeg klarte ikke mer og fant ny jobb. 

Toalettene var grusomme? Kan du fortelle mer? Høres ut som en grisebinge

Anonymkode: cb283...e20

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, miss summers skrev:

Synes det er artig at kvinner snakker om at det er innsiden som teller, også er så overfladiske at det eneste de bryr seg om er at ting er rent og ryddig.

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg har sett noen tendenser selv, men ikke så ille som dette. 

Gjetter på at du jobber et sted som driver med leveranser til byggebransjen? De mennene er folk som selger til håndverkere. Det er jeg nesten sikker på. 

Jaja, du må enten godta det eller finne en annen jobb. Om du er ekstra tøff så kan du selvsagt si ifra om at man klør seg ikke i rompa foran andre, det lærte de fleste andre da de var to år. 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er artig at kvinner snakker om at det er innsiden som teller, også er så overfladiske at det eneste de bryr seg om er at ting er rent og ryddig.

Hygiene er overfladisk? Altså what.. ?

• Liker 11
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Toalettene var grusomme? Kan du fortelle mer? Høres ut som en grisebinge

Urinflekker overalt. Dritespor i hele skåla. Osv. 

• Liker 3
Skrevet

Dette er jo en del av innsiden, altså deres personlighet og oppførsel.

Anonymkode: 297b4...308

• Liker 12
Skrevet

Innsiden teller. Innsiden som i en mann med folkeskikk og manerer, som vasker henda når han er på do, ikke promper med vilje, vasker toalettet hvis han søler (helst sitter så det ikke skvetter overalt!), og generelt oppfører seg mer modent enn en fireåring. 

Jeg er gift med en sånn oppegående type. Fy faen så uaktuelt det hadde vært å være sammen med en sånn APE som TS beskriver. Mannen min er ikke noen klassisk høy, mørk og kjekk fyr, men han er smart og snill og høflig. Og det er hvordan innsiden teller. 

Du sto tydeligvis ikke først i køen når du ikke forstår dette begrepet, og i tillegg virker som du føler deg krenket/truffet av TS sin beskrivelse. 👎

Anonymkode: 6c8cc...352

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...