Gå til innhold

Hjelp til å finne servise

Anbefalte innlegg

Skrevet

I første omgang middagsservise, men kan gjerne finnes som kaffeservise også. Sliter med å navigere meg gjennom alt som finnes. Noen som vet av noen fine?

ikke alt for dyrt

ikke så begeistret for bling-bling, altså feks gullkanter osv

tidløs design

Anonymkode: 16347...c4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stråmønster fra Porsgrunn porselen! 😍 finnes i maxistrå også, selv har jeg blå håndmalt, og sort maxistrå 😊 

FB_IMG_1570780134320.jpg

tallerken-flat-25cm-a42877tfl27601-5b7ed1a0c212c.jpg

Anonymkode: 34504...4b7

• Liker 1
Skrevet

Jeg har Rosendal Grand Crue 😊 Syns det er veldig basic og fint! Og det er ofte kampanjer på Kitchen, Tilbords osv. 

rosendahl-grand-cru-dyb-tallerken-20330-12702-3.jpg

Skrevet

Teema fra Iittala. Tegnet i 1952 og er fremdeles like aktuelt 👌

• Liker 2
Skrevet

Rombe fra Lyngby

Nå vet jeg ikke hva du mener med dyrt. Serviset koster litt, men så absolutt verdt det! Kan sint brukes til både hverdag og fest

Anonymkode: ad26b...6c6

Skrevet

Anbefaler hvit. Da blir du ikke lei og kan variere uttrykk med pynt, duk og servietter. 

Jeg elsker mitt Magnolia hvit fra Royal Copenhagen, men det har gått ut😟. Tipset er å velge et som har vært produsert over lengre tid. Har Swedish Grace fra Rørstrand som hverdagsservise. Veldig tidløst og pent. 

Anonymkode: 9855f...d88

Skrevet
On 10/11/2019 at 9:52 AM, AnonymBruker said:

Stråmønster fra Porsgrunn porselen! 😍 finnes i maxistrå også, selv har jeg blå håndmalt, og sort maxistrå 😊 

tallerken-flat-25cm-a42877tfl27601-5b7ed1a0c212c.jpg

Anonymkode: 34504...4b7

Liker d blå

Anonymkode: 1bff0...594

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler hvit. Da blir du ikke lei og kan variere uttrykk med pynt, duk og servietter. 

Jeg elsker mitt Magnolia hvit fra Royal Copenhagen, men det har gått ut😟. Tipset er å velge et som har vært produsert over lengre tid. Har Swedish Grace fra Rørstrand som hverdagsservise. Veldig tidløst og pent. 

Anonymkode: 9855f...d88

Tragisk. Det vakre serviset! Men jeg fikk i alle fall fylt opp med 12 tallerkner og noen serveringsdeler før det forsvant. 

(Husker du Magnolia Classic? Utrolig lekkert! Relieffmønsteret fremsto så skarpt og detaljert uten glasur. ❤️

Anonymkode: 1ae7e...4fb

Skrevet

Valencia fra Tilbords synes jeg er tidløst og vakkert. Har blitt veldig glad i vårt servise. 

Anonymkode: a4db9...2f8

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Valencia fra Tilbords synes jeg er tidløst og vakkert. Har blitt veldig glad i vårt servise. 

Ikke så dyrt i utgangspunktet, men akkurat nå har de det på - 50%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...