AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #1 Del Skrevet 11. oktober 2019 Har noen gått på Brintellix (Antidepressiva) og drukket alkohol?? Merket du noen forandring? Anonymkode: c428c...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #2 Del Skrevet 11. oktober 2019 Har ikke gått på akkurat den, men det har gått helt greit med alle de ulike typene jeg har prøvd. Anonymkode: a04d7...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #3 Del Skrevet 11. oktober 2019 Jeg ble aggressiv da jeg mens jeg gikk på antidepressiva. Jeg ble en smule voldelig. Anonymkode: b419d...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 11. oktober 2019 #4 Del Skrevet 11. oktober 2019 Jeg har sluttet å drikke, og mye av grunnen er at jeg vil bli frisk. Å blande antidepressiva og alkohol er ikke bra, og depresjonen ble alltid forverret i tiden etter jeg hadde drukket. I tillegg ble jeg aggressiv og voldelig. Jeg er fra før ingen av delene og jeg ble skremt over egen oppførsel og skammer meg enda selv om det er noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #5 Del Skrevet 11. oktober 2019 Gikk på cipralex, vet ikke om det er samme greia? Ene gangen ble jeg stupafull alt for fort. Toleransen gikk ned 10 år tilbake i tid. Ene gangen så drakk jeg som en sjømann og jeg hadde alt for høy promille, men jeg var skremmende klar i toppen! Det var ganske skummelt for jeg kunne ha seriøst hatt en alkoholoverdose uten å merke noe som helst, jeg var litt ustø og snøvlete, men ikke i nærheten av det man burde være med så mye alkohol i kroppen. Jeg hadde bare angst, ikke promille-symptomer, bare ren skyhøy angst og det var sykt skremmende. Det var som om at bivirkningene på tablettene gikk opp og virkningen på alkoholen gikk ned. En gang så ble det totalt blackout. Jeg var helt fin, drakk ikke så mye, rakk å ta meg 2 drinker. Så ble det totalt blackout, var vist helt hysterisk og hylgråt, ble så sint også prøvde jeg å legge meg ned på E6. Husker ingenting etter de to drinkene. En annen gang så ble jeg akutt suicidal, helt utav det blå. Havnet på broen. Det er siste gangen jeg drakk alkohol med antidepressiva innabords. Jeg har opplevd at alkoholvirkningen gikk tregt, og bivirkningene ble sky høye. Hjertebank, panikkangst, skjelvinger og uro i kroppen. En gang så satt jeg der å bare ristet som en idiot. Veldig skummelt. Anonymkode: 3d81f...33f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #6 Del Skrevet 11. oktober 2019 Jeg går på Brintellix og drikker innimellom. Merker ingen forskjell fra da jeg ikke brukte medisinen. Anonymkode: bd3ab...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #7 Del Skrevet 11. oktober 2019 Jeg går på zoloft, og jeg tar noen ganger ett glass eller to. Men om jeg skal på fest, så tar jeg rett og slett ikke tablettene den dagen. Anonymkode: 9b119...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #8 Del Skrevet 11. oktober 2019 Jeg går på cipralex. Har drukket et par ganger, og jeg føler at jeg ikke blir full lenger. Den ene gangen drakk jeg kjempemye, men var akkurat som om jeg var immun mot alkohol. Anonymkode: aa23f...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #9 Del Skrevet 11. oktober 2019 Jeg går selv på Cipralex og kjenner utrolig mange andre som går på ett eller annet lignende preparat. Har aldri hørt at noen har hatt problemer med å blande dette med alkohol. Min teori er at det er psyken som spiller dere et puss, dere som har så utrolig mange ulike "bivirkninger". Anonymkode: daaf7...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #10 Del Skrevet 11. oktober 2019 Har gått 1 uke bare på Brintellix å ikke drukket noe enda. Merket det faktisk med cipralex at jeg føltes utrolig klar i toppen men hadde drukket en del. Må være forsiktig så man ikke får en alkohol overdose uten å merke det. Anonymkode: c428c...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 11. oktober 2019 #11 Del Skrevet 11. oktober 2019 Har gått på både Brintellix og Cipralex. Har drukket alkohol som normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #12 Del Skrevet 11. oktober 2019 Det går helt fint. Ingen forskning som viser at den kombinasjonen forverrer eller forsterker noe. Men alkohol i seg selv kan jo gi svingninger, uten at det har med medisinene å gjøre Anonymkode: ecd2a...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #13 Del Skrevet 12. oktober 2019 Det anbefales å unngå alkohol når man bruker antidepressive midler. Det kan føre til interreaksjoner. Anonymkode: 52a70...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå