Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har egentlig ikke eggløsning før om en ukes tid. Mensen min starta 2.oktober. Syklusen min er «vanligvis» ca 30-32 dager lang. Jeg har nå hatt sex to kvelder på rad, og i dag når jeg tørket meg hadde jeg helt sinnssykt stor mengde med helt klar og gjennomsiktig slim. Det var et ganske så fast slim med litt «motstand» i, eller hva jeg skal si, og jeg kunne dra det i flere cm som det blir sagt at el-slim skal gjøre.

men jeg har aldri hatt et slik type smil før. Ikke ved eggløsning ihvertfall. Jeg har aldri hatt el-slim, men når jeg har el -pleier jeg å få masse masse hvit væske som gjerne renner.. 

i det siste har jeg hatt litt vondt i magen også, det pleier jeg jo aldri å ha på denne delen av syklusen.. det er ikke mensensmerter liksom, men det er litt ubehagelig «knurring». 

Og jeg har uvanlig mye luft i magen.

noen som har litt erfaring med dette her? Eller ihvertfall slike forandringer i kroppen og underlivet?

Anonymkode: 1ad51...35b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Har egentlig ikke eggløsning før om en ukes tid. Mensen min starta 2.oktober. Syklusen min er «vanligvis» ca 30-32 dager lang. Jeg har nå hatt sex to kvelder på rad, og i dag når jeg tørket meg hadde jeg helt sinnssykt stor mengde med helt klar og gjennomsiktig slim. Det var et ganske så fast slim med litt «motstand» i, eller hva jeg skal si, og jeg kunne dra det i flere cm som det blir sagt at el-slim skal gjøre.

men jeg har aldri hatt et slik type smil før. Ikke ved eggløsning ihvertfall. Jeg har aldri hatt el-slim, men når jeg har el -pleier jeg å få masse masse hvit væske som gjerne renner.. 

i det siste har jeg hatt litt vondt i magen også, det pleier jeg jo aldri å ha på denne delen av syklusen.. det er ikke mensensmerter liksom, men det er litt ubehagelig «knurring». 

Og jeg har uvanlig mye luft i magen.

noen som har litt erfaring med dette her? Eller ihvertfall slike forandringer i kroppen og underlivet?

Rester?

Anonymkode: 0f69a...2b2

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rester?

Anonymkode: 0f69a...2b2

TS her.

nei jeg tror ikke det. Har aldri hatt sånn før etter å hatt sex. Det var mer fast enn sperm liksom. Vanskelig å forklare, men den det var virkelig slimete og helt klart og gjennomsiktig.

Skrevet

Høres ut som perioden før eggløsning hos meg. Jeg har slim i 5-7 dager før faktisk eggløsning. 

Anonymkode: bb45e...f0c

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som du kanskje har EL tidligere enn du tror? Temper du?

Anonymkode: 4ce14...fe1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...