AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #1 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg stod å vasket inni kjøleskapet nå og ante fred og ingen fare også hørte jeg et kjempe brak som kom fra 2 etg. Det kjentes ut som om huset ristet og det så ut som at lyset blinka. Jeg tror braket kom av at kattene mine raste ned en stige i 2 etg, jeg har ikke turt å gå opp å skjekke enda... men kan ikke skjønne hva annet det kan være. Kattene kom ihvertfall ned trappen rolig etter ca 20 sekunder... Jeg bare vet ikke om huset faktisk ristet og at lyset faktisk blinket eller om det var en reaksjon på at jeg skvatt skikkelig ?? Jeg rakk ikke å få hjertebank engang. Braket var så høyt og uventet, hørtes ut som tordenvær inne.... Kan man få sånne syns og følelses halusinasjoner når man blir skikkelig skremt?? Akkurat som om noen slo av lyset i en tiendels sekund og at huset skulle rase over meg. Anonymkode: 4d1c7...c8f
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #3 Skrevet 15. oktober 2019 Ja, det er normalt. At det ristet, kan vel være hvis det faktisk var en stige? Energien i trykket må jo gå ett sted, og det "skjelver" seg jo gjennom treverket kanskje? At lysene blinket var vel mest at du blunket hardt. Sånn mikro-blackout, bare at du faktisk blinket. Har opplevd det selv. Anonymkode: 71249...f2d
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #4 Skrevet 15. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er normalt. At det ristet, kan vel være hvis det faktisk var en stige? Energien i trykket må jo gå ett sted, og det "skjelver" seg jo gjennom treverket kanskje? At lysene blinket var vel mest at du blunket hardt. Sånn mikro-blackout, bare at du faktisk blinket. Har opplevd det selv. Anonymkode: 71249...f2d Jeg gikk opp på morgenen for å se, turte ikke på natta så jeg sov på soffan nede. Det var ingenting som hadde falt eller rast ned. 😣 Anonymkode: 4d1c7...c8f
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #5 Skrevet 15. oktober 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk opp på morgenen for å se, turte ikke på natta så jeg sov på soffan nede. Det var ingenting som hadde falt eller rast ned. 😣 Anonymkode: 4d1c7...c8f Skummelt 😰 Anonymkode: 80752...a34
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #6 Skrevet 15. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skummelt 😰 Anonymkode: 80752...a34 Ja. dette har skjedd flere ganger bare i forskjellige deler av huset uten at noenting har rast... det er jo litt creepy 🤷♀️ Anonymkode: 4d1c7...c8f
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #7 Skrevet 15. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja. dette har skjedd flere ganger bare i forskjellige deler av huset uten at noenting har rast... det er jo litt creepy 🤷♀️ Anonymkode: 4d1c7...c8f Dette har aldri jeg opplevd. Eller hørt om. Har huset en historie? Husker ene leiligheten jeg bodde i med eksen skjedde det litt rare ting og hørte lyder på nettene. Våknet av en skarp og ekkel lyd som kom fra kjøkkenet, var ikke noe jeg drømte, for bikkja reagerte også og satt å glodde ut mot gangen eller kjøkkenet. Anonymkode: 80752...a34
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #8 Skrevet 15. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette har aldri jeg opplevd. Eller hørt om. Har huset en historie? Husker ene leiligheten jeg bodde i med eksen skjedde det litt rare ting og hørte lyder på nettene. Våknet av en skarp og ekkel lyd som kom fra kjøkkenet, var ikke noe jeg drømte, for bikkja reagerte også og satt å glodde ut mot gangen eller kjøkkenet. Anonymkode: 80752...a34 Glemte å nevne at ingenting hadde rast og at vi ikke hadde så mye ting på kjøkkenet. Anonymkode: 80752...a34
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #9 Skrevet 15. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har aldri jeg opplevd. Eller hørt om. Har huset en historie? Husker ene leiligheten jeg bodde i med eksen skjedde det litt rare ting og hørte lyder på nettene. Våknet av en skarp og ekkel lyd som kom fra kjøkkenet, var ikke noe jeg drømte, for bikkja reagerte også og satt å glodde ut mot gangen eller kjøkkenet. Anonymkode: 80752...a34 Det er et gammelt hus fra 1924. Det har ingen spesiell historie, men vet om hvem som har bodd der og hva det har blitt brukt til og sånt, men ikke noen "spesiell" historie liksom. Anonymkode: 4d1c7...c8f
Summ Skrevet 15. oktober 2019 #10 Skrevet 15. oktober 2019 Hos besteforeldrene mine blinker det i lyset i peisestuen bare noen går oppe... lampa er sensitiv! hos meg rister det i huset hvis det kommer tog forbi, eller hvis det er vindvær. alle blir redde og tror det spøker her fordi det er mange lyder og uroligheter i huset, men ingen har døds her.. og ting blir ofte borte! Legger jeg fra meg noe, finner jeg det aldri igjen. Så har småting i vesken, slik at jeg har alt på et sted. Leter veldig akkurat nå, etter to gensere, men vet jeg kan gi opp..
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #11 Skrevet 15. oktober 2019 2 minutter siden, Summ skrev: Hos besteforeldrene mine blinker det i lyset i peisestuen bare noen går oppe... lampa er sensitiv! hos meg rister det i huset hvis det kommer tog forbi, eller hvis det er vindvær. alle blir redde og tror det spøker her fordi det er mange lyder og uroligheter i huset, men ingen har døds her.. og ting blir ofte borte! Legger jeg fra meg noe, finner jeg det aldri igjen. Så har småting i vesken, slik at jeg har alt på et sted. Leter veldig akkurat nå, etter to gensere, men vet jeg kan gi opp.. Ja huset mitt svaier hvis toget kjører forbi. Kjenner det bare når man er oppe da. Og det skjønte jeg med en gang. Jeg et generelt ikke redd for lyder og sånt, tenker alltid om små lyder at det kan være så mangt... finner som regel alltid årsaken til lydene. Men det jeg opplever er kjempe brak som er inni huset. Det høres ut som om noen liksom raser ned f.eks alle stolene i spisestua med makt samtidig, eller nå sist da at stigen kom ramlende ned trappa eller noe. Det er ingen naturlig forklaring på det... Anonymkode: 4d1c7...c8f
Summ Skrevet 15. oktober 2019 #12 Skrevet 15. oktober 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja huset mitt svaier hvis toget kjører forbi. Kjenner det bare når man er oppe da. Og det skjønte jeg med en gang. Jeg et generelt ikke redd for lyder og sånt, tenker alltid om små lyder at det kan være så mangt... finner som regel alltid årsaken til lydene. Men det jeg opplever er kjempe brak som er inni huset. Det høres ut som om noen liksom raser ned f.eks alle stolene i spisestua med makt samtidig, eller nå sist da at stigen kom ramlende ned trappa eller noe. Det er ingen naturlig forklaring på det... Anonymkode: 4d1c7...c8f Hvis du bor nærme jernbanen så kan det hende det var arbeid der. Jeg sov på dagen for en stund siden, plutselig smeller det, og jeg hopper opp og er helt desorientert, løper først på badet for å se om vaskemaskinen var sprengt, så til kjøkkenet for å se på oppvaskmaskinen. Konkluderte med at jeg bare drømte. Men huset ristet jo, og jeg våknet av smellet... fant ut noen dager senere at de hadde tømt store steinblokker ved siden av jernbanen...
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #13 Skrevet 16. oktober 2019 2 minutter siden, Summ skrev: Hvis du bor nærme jernbanen så kan det hende det var arbeid der. Jeg sov på dagen for en stund siden, plutselig smeller det, og jeg hopper opp og er helt desorientert, løper først på badet for å se om vaskemaskinen var sprengt, så til kjøkkenet for å se på oppvaskmaskinen. Konkluderte med at jeg bare drømte. Men huset ristet jo, og jeg våknet av smellet... fant ut noen dager senere at de hadde tømt store steinblokker ved siden av jernbanen... Nei men dette var så tydelig inne i huset. Jeg hadde hørt forskjell på inne og ute og de driver ikke å sprenger i nabolag kl 03 på natta ikkesant. Anonymkode: 4d1c7...c8f
Summ Skrevet 16. oktober 2019 #14 Skrevet 16. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei men dette var så tydelig inne i huset. Jeg hadde hørt forskjell på inne og ute og de driver ikke å sprenger i nabolag kl 03 på natta ikkesant. Anonymkode: 4d1c7...c8f Nå sprengte de jo ikke heller da. jeg tror virkelig ikke på gjenferd osv, ihvertfall ikke fysisk inni hus, men det er vel mest for å beskytte tankene mine, bor i et veldig gammelt hus, og er jo lyder her døgnet rundt. Ting blir borte, flytter på seg, og det høres ut som om folk går i rommet ved siden av, osv. Er bare å tenke at det ikke er farlig...
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #15 Skrevet 16. oktober 2019 2 minutter siden, Summ skrev: Nå sprengte de jo ikke heller da. jeg tror virkelig ikke på gjenferd osv, ihvertfall ikke fysisk inni hus, men det er vel mest for å beskytte tankene mine, bor i et veldig gammelt hus, og er jo lyder her døgnet rundt. Ting blir borte, flytter på seg, og det høres ut som om folk går i rommet ved siden av, osv. Er bare å tenke at det ikke er farlig... Nei, men uansett så er lydene inni huset. De har drevet med høylytt arbeid utenfor huset flere ganger på dagtid.. hører ingenting når jeg er inni huset da. Er ganske lydtett. Tykke vegger og kledning, vinduer og alt sånt er nytt. Så man hører ikke bråk utenifra i det heletatt. Men jeg stod 2 meter unna trappa (den går ned til kjøkkenet) når det smalt og bråkte sist. Lyden kom fra øverst i trappa. Jeg trodde det var noe som kom ned trappa. Så jeg løp ut av huset... ble livredd. Anonymkode: 4d1c7...c8f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #16 Skrevet 16. oktober 2019 ^ men ekkelt at ring flytter på seg og blir borte.. har opplevd det et annet sted jeg bodde, men ikke her. Jeg hadde en dolce and gabbana parfyme som ble borte. Så dro jeg til syden og da kjøpte jeg en ny i taxfreen. Denne var limited edition med ny logo på flasken. Plutselig en morgen når jeg skulle bruke den som jeg brukte hver morgen så stod den gamle der, og den nye var borte. Også gikk det en mnd tid så var den også borte. Buksa jeg la foran vaskemaskinen på kvelden så jeg skulle huske å vaske den var borte på morningen. Tranflaska i kjøleskspet og b vitaminene mine ble også poff borte. Jeg har aldri sett noe av dette igjen. Jeg lette tilogmed i søpla inne og ute itilfelle jeg hadde gått i søvne å kastet det eller noe 😂 ikke at jeg har gått i søvne før da. Men måtte utelukke alt. Søkk borte 🤷♀️ Anonymkode: 4d1c7...c8f 2
Summ Skrevet 16. oktober 2019 #17 Skrevet 16. oktober 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: ^ men ekkelt at ring flytter på seg og blir borte.. har opplevd det et annet sted jeg bodde, men ikke her. Jeg hadde en dolce and gabbana parfyme som ble borte. Så dro jeg til syden og da kjøpte jeg en ny i taxfreen. Denne var limited edition med ny logo på flasken. Plutselig en morgen når jeg skulle bruke den som jeg brukte hver morgen så stod den gamle der, og den nye var borte. Også gikk det en mnd tid så var den også borte. Buksa jeg la foran vaskemaskinen på kvelden så jeg skulle huske å vaske den var borte på morningen. Tranflaska i kjøleskspet og b vitaminene mine ble også poff borte. Jeg har aldri sett noe av dette igjen. Jeg lette tilogmed i søpla inne og ute itilfelle jeg hadde gått i søvne å kastet det eller noe 😂 ikke at jeg har gått i søvne før da. Men måtte utelukke alt. Søkk borte 🤷♀️ Anonymkode: 4d1c7...c8f Helt villt at det er mulig! Tenker bare alltid hvis noe slikt skjer, at jeg har feilplassert det, men det dukker jo aldri opp igjen... 🙈 eller jo en ting! Det var noe som hadde vært borte i nesten 11år, plutselig fant jeg det på et idiotisk sted, skjønner ikke på noen måte hvordan den havnet der! Har aldri lett etter den heller. Var ringen til min ex-samboer, den lå plutselig i sminkepungen min, som jeg kjøpte for en måned siden... hadde forventet at den ringen var kastet eller hva som helst, men neida, i min helt nye sminkepungen, som jeg for første gang skulle fylle opp... 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #18 Skrevet 16. oktober 2019 7 minutter siden, Summ skrev: Helt villt at det er mulig! Tenker bare alltid hvis noe slikt skjer, at jeg har feilplassert det, men det dukker jo aldri opp igjen... 🙈 eller jo en ting! Det var noe som hadde vært borte i nesten 11år, plutselig fant jeg det på et idiotisk sted, skjønner ikke på noen måte hvordan den havnet der! Har aldri lett etter den heller. Var ringen til min ex-samboer, den lå plutselig i sminkepungen min, som jeg kjøpte for en måned siden... hadde forventet at den ringen var kastet eller hva som helst, men neida, i min helt nye sminkepungen, som jeg for første gang skulle fylle opp... Det er jo bare helt latterlig spesielt! Umulig å forstå! Syykt... lurer skikkelig på hvordan det ser ut når disse tingene forsvinner eller dukker opp. Er det sånn sim salabim! Der var den borte! Eller flyr det igjennom lufta eller hva... Anonymkode: 4d1c7...c8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå