Gå til innhold

Du som har solgt bolig. Hvilken megler? Fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd / ikke fornøyd? Hvorfor?

Pris?

Annet du har å si om megleren?

Anonymkode: 0ff7a...2a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fornøyd med megler etter god jobbing med interesserter før og etter visning. Hadde god oversikt over potensielle budgivere og brukte tiden i budrunden til å ringe rundt og få inn bud. Brukte rundt 100.000, solgte for 5 mill. 

Valgte megler ut fra annonser, inntrykk under befaringen og erfaring med salg i mitt nabolag.

Anonymkode: fdcd8...440

Skrevet

Jeg brukte Aktiv Laguneparken da jeg solgte for noen år siden. Hadde vært i en budrunde med samme megler som kjøper, og oppfattet han som ryddig og høflig, så derfor valgte jeg han. Veldig god erfaring, presis og pålitelig, gjorde en god jobb med leiligheten og holdt meg orientert hele tiden. Ble solgt på første visning, og prosessen rundt overtakelsen var også god. 

Har vært kjøper en gang der Garanti var megler, og det var ingen god opplevelse. Utrolig mye rot fra megler, feile opplysninger i salgspapirene, han mistet flere papirer så vi måtte signere på nytt og da vi skulle ha overtakelse stakk han fra kontoret før det var ferdig (selger bodde ikke her, så han skulle besørge nøkler og overtakelsesprotokoll). 

For øvrig tror jeg også det hander om megler. Ved en tilfeldighet har flere jeg kjenner brukt samme megler i et annet foretak, og ingen av dem fikk solgt. Når de har byttet megler og lagt boligene ut på nytt, er alle solgt over takst på første visning. 

Anonymkode: b8c8f...19e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...