Gå til innhold

Dere som har menn som reiser en del

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 50% uføre pga utmattelse, og fibromyalgi. Jobber 50% I fast stilling. Jeg og mannen min har 3 barn fra 6-12 år. Nå skal han begynne å reise mer med jobb. Rundt 100 døgn i året, kanskje mer? 

Mitt spm er: hvordan er det for dere som har menn som reiser en del? Er det fryktelig slitsomt? 

Jeg gruer meg veldig. Men så kan det gå bra også. Jeg vet bare ikke hva jeg har i vente. 

Anonymkode: 91f35...a8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har såpass store barn, så hvis mannen din er innstilt på å la deg få litt pusterom når han er hjemme går det nok fint. Men han må skjønne hva du står i når han er borte.

Anonymkode: 71a4f...bbd

• Liker 1
Skrevet

Min har langt flere reisedøgn og det går fint

Han er flink til å hjelpe til når han er hjemme, og jeg vet at hadde jeg bedt han komme hjem hadde han sluppet alt og reist hjem.

(Ene barnet mitt ringte han hjem på ene turen hans og han sjekket ut fra hotellet fikk leiebil og kjørte 8t nonstop)

Har selv aldri ringt han hjem siden jeg har meget høy terskel for det.

Har barn i alderen 3-19 hjemme

Skrevet

Ja det er slitsomt synes jeg. Men du har jo så.store barn at dette vil gå fint. Våre tre små er under 4 år 🙈 har også en tenåring fra et tidligere forhold. Får jo litt hjelp der men hun er på trening hver kveld så leggingen av tre små er kaotisk.  

Hvis ikke ungene allerede gjør det så gi de oppgaver hjemme. Holde orden på egen rom, ta oppvaskmaskinen, vaske/brette/henge opp klær, lage frokost og matpakker selv, støvsuge osv. Alle tre kan gjøre noe ut ifra alder.  

Vi har også vaskehjelp så det vil jeg absolutt anbefale. Ukeshandling og planlegging av middager. 

Anonymkode: f341a...773

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...