Gå til innhold

Når du gjør ting du ikke er komfortabel med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en stund nå. Ble veldig betatt av han fort. Men kjenner at interessen fra min side ikke er så stor lenger, da han er mye mer seksuellt erfaren enn meg og ønsker å ha sex i posisjoner som jeg ikke er komfortabel med.

Skjønner at mange liker variasjon, og ulike ting, men hvor langt skal man strekke seg for den man dater? Jeg liker heller ikke å suge, men gjør det hver gang likevel fordi jeg er redd for å miste han, og fordi han liker det. Han er også fan av å sprute på meg, og vil at jeg skal smake på sæden hans. Det er jeg ikke så fan av heller.

føler meg også alt for blottlagt fordi han vil helst ha lyset på. Han blir nesten ikke tent om det er mørkt/ lite lys.

Nå høres sikkert jeg kjempekjedelig ut, men jeg mener det er mulig å ha deilig sex uten å måtte variere så mye, og tvinge seg til ting man egentlig ikke vil? Sexen er jo god, men jeg er kanskje mer av den lidenskapelige typen som liker det litt rolig og trygt. Synspunkt?

Anonymkode: 22568...10c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om dere ikke er helt kompatible.

Anonymkode: be3ef...4a2

• Liker 6
Skrevet

Og hvordan forventer du at han skal vite dette, om du ikke sier fra? Og likevel gjør ting du helst ikke vil? 

Anonymkode: 12001...b6a

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en stund nå. Ble veldig betatt av han fort. Men kjenner at interessen fra min side ikke er så stor lenger, da han er mye mer seksuellt erfaren enn meg og ønsker å ha sex i posisjoner som jeg ikke er komfortabel med.

Skjønner at mange liker variasjon, og ulike ting, men hvor langt skal man strekke seg for den man dater? Jeg liker heller ikke å suge, men gjør det hver gang likevel fordi jeg er redd for å miste han, og fordi han liker det. Han er også fan av å sprute på meg, og vil at jeg skal smake på sæden hans. Det er jeg ikke så fan av heller.

føler meg også alt for blottlagt fordi han vil helst ha lyset på. Han blir nesten ikke tent om det er mørkt/ lite lys.

Nå høres sikkert jeg kjempekjedelig ut, men jeg mener det er mulig å ha deilig sex uten å måtte variere så mye, og tvinge seg til ting man egentlig ikke vil? Sexen er jo god, men jeg er kanskje mer av den lidenskapelige typen som liker det litt rolig og trygt. Synspunkt?

Anonymkode: 22568...10c

Jeg tenker at det er ditt ansvar og viktig for deg å finne ut av hva grensene dine er, og så holde dem når du har funnet ut av det. Sånn som det er nå høres det ut som du overkjører deg selv og gjør masse ting du ikke har lyst til. Slike handlinger ødelegger selvverdet og kan skape angst på sikt, fordi du ikke lenger kan stole på deg selv (du tar ikke dine egne behov på alvor).

Anonymkode: 6756a...bae

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker heller ikke å suge, men gjør det hver gang likevel fordi jeg er redd for å miste han, og fordi han liker det. Han er også fan av å sprute på meg, og vil at jeg skal smake på sæden hans.

Først, æsj!!!

Jeg tror at sex skal være rolig og trygt, ikke et Cirque du Soleil-show.  Du er redd for a miste han. Hvordan takler du dette i hverdagen? Du frykter også å miste venner eller familie hvis du sier nei til noe som et møte? Ingen kommer til å forlate deg hvis du sier nei, du fortjener den tryggheten i forholdet ditt, og du fortjener å sette grenser. Jeg tror Sex er vakkert når dere begge ønsker å gjøre det samme, jeg vil ikke ha den spenningen og redselen for å si nei, men å vite at kjæresten min vil forstå meg og respektere avgjørelsen. Jeg føler at du må snakke om dette med en spesialist i parforhold😊

Skrevet

Ta deg en tur til psykologen. Er du redd for å miste en sånn fyr, er det noe galt. 

Anonymkode: e8c30...56d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...