Gå til innhold

Robotstøvsuger og hund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe å anbefale?

Anonymkode: e5fb3...6e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt mye bra om Xiaomi Roborock Mi S50. Vurdere å kjøpe den selv.

Anonymkode: f94e9...d14

Skrevet

Kjøp med gummivalser og ikke børster under.

Anonymkode: 0940e...c3f

Skrevet

Ja har siste utgave av romba Irobot, og den fungerer kjempebra! Men jeg har korthårshunder. Vet ikke hvordan den fungerer på lange hår, men sikkert akkurat som en hvilken som helst støvsuger.

Skrevet
4 timer siden, Myrsnipa skrev:

Ja har siste utgave av romba Irobot, og den fungerer kjempebra! Men jeg har korthårshunder. Vet ikke hvordan den fungerer på lange hår, men sikkert akkurat som en hvilken som helst støvsuger.

Nja, pelsen filtrer seg inn i hjula. 

Anonymkode: 0940e...c3f

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne har vi. Jeg synes ikke den suger så spesielt bra - må alltid gå godt over med vanlig støvsuger etterpå. Sparer mye tid på å bruke den vanlige støvsugeren vår i stedet for å la roboten støvsuge og så rydde opp etter den etterpå. Synes egentlig at den sprer tingene den skal suge opp i stedet for å suge det opp. Å bruke moppefunksjonen tør jeg ikke. Den er veldig spandabel med vannet, og det er ikke spesielt bra når den skal moppe parkett.

Bikkja haaater den og har faktisk blitt kjempeflink med den vanlige støvsugeren etter at vi fikk Siv Jensen. :fnise:

Skrevet
På 10.10.2019 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Jeg har den. Super fornøyd. Men man må sette seg inn i hvordan appen funker, skal du få skikkelig utbytte av den. 

Det fins ingen manual på appen, man må finne ut av det selv, mopp funksjonen funker helt supert hvis man skjønner dens begrensninger. I appen kan du blokkere hvor du vil maskinen ikke skal gå, permanent eller akkurat den ene gangen. Noe som er perfekt i forhold til mat plassen til bikkja. Da vil den unngå det området. Du kan seksjonere ut områder du vil støvsuge/rengjøre eller bare trykke start, da tar den alle flater på engang. Jeg liker heller å ta et rom om gangen, seksjonerer alle rommene på kartet med en handling, da tar den for seg et og et rom.

I gangen så setter jeg på x3, det betyr at den støvsuger entreen tre ganger. Mopp funksjonen har en begrensing, den mopper gulvteppe om du har det så jeg bruker kun å seksjonere ut området jeg vil den skal vaske på kartet så slipper jeg å passe på. Mulig 6 versjonen er bedre på det området. På appen kan du også justere suge evnen med fire nivåer. Jeg har den på den laveste, (den øker automatisk på teppe) opplever at den tar alt da også. Hundehår og alt. Har en jack som røyter ekstremt mye.

Kluet med robotstøvsuger er å bruke den ofte, også vaskefunksjonen. Grunnen er så enkel at det da ikke blir gamle inngrodde flekker på gulvet som gjør det vanskelig for maskinen å ta, og hybelkaninene ikke rekker å samle seg i hjørner.  Feks rett under kjøkken benken min søles det naturlig nok mer en andre plasser, da seksjonerer jeg ut akkurat det området, kobler på moppen, og trykker x3 så blir det rent, men neppe om jeg venter en uke. 

Jeg anbefaler akkurat det merket, løp å kjøp

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...