Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nemooo
Skrevet

Jeg er på jakt etter en kul finkjole jeg... Ikke en kjole som er sånn bryllupsfin, men heller ikke en som er til hverdagsbruk. En kjole som passer fint til bursdager og andre fester.

Noen som har noen norske nettsider med fine kjoler? Jeg er sikker på at dere har noe peiling...Kom gjerne med forslag til kjoler også! :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Prøv Oasis og Mango... De har nettbutikker også, men vet ikke om utvalget er det samme som originallandet...

Skrevet

Så at du etterlyste norske sider, men jeg tenkte jeg ville anbefale denne, for det: www.asos.com

Det er en engelsk side som har masse fint, synes jeg, men du kan endre siden sånn at den viser norske priser.

Piglet

Gjest gjest1
Skrevet

Synes de hadde mye fint på LaRedoute :)

Bestilte en grønn/brun blomstrete kjole, den var nydelig! Men størrelsene er helt på jordet... En silketopp i størrelse 34 passet min venninne som bruker 38/40

Har fikset linken! Husker aldri navnet på selskapet :oops:

Gjest nemooo
Skrevet
Synes de hadde mye fint på www.laderoute.no :)

Bestilte en grønn/brun blomstrete kjole, den var nydelig! Men størrelsene er helt på jordet... En silketopp i størrelse 34 passet min venninne som bruker 38/40

Linken virket ikke...Er det riktig adresse?

Gjest gjest1
Skrevet

Linken virket ikke...Er det riktig adresse?

Linken er fikset :)

Gjest nemooo
Skrevet

Takk! Mye fint der!

Det var store størrelser, var det ikke slik? Så siden jeg bruker 38, så holder det med størrelse 36 eller? Er det isåfall enkelt å få byttet om man ikke liker klærne?

Andre som har linker?

Gjest Miss Marple-ikke innlogg.
Skrevet

LR er omvendt (franske str), bruker du 36 bestill 38. Jeg synes kvaliteten var dårlig, bestilte noen t-skjorter + en skjøt derfra i vår. Kjole er det jo lurest å prøve i butikk også da, slik at den sitter perfekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...