Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest heipådeg91
Skrevet

Hei!

Jeg har søkt på drømmejobben, og lurer på om det kan hjelpe meg å få tidligere arbeidsgiver til å sende en melding om å ta en ekstra titt på søknaden min da det er samme kjede bare annen by. Jeg tenker veldig på dette at de fleste blir ansatt gjennom bekjentskap... Det er min tidligere sjef som anbefalte meg å søke, men virker som hun ikke vet helt hva hun skal skrive da hun ikke egentlig kjenner vedkommende.. Lurer også på om det eventuelt bare blir å «mase» på arbeidsgiver i forkant av fristen, eller at jeg kan komme frem som overivrig. Tanker? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette synes jeg absolutt din tidligere leder bør gjøre. Hun kan jo bare si at hun vet at Marion har søkt på stillingen som xx, og at hun kan anbefale deg på det sterkeste etter å ha vært din leder i xx år. Dine sterkeste kvaliteter var xx, xx og xx. Eller liknende.

Anonymkode: d57e3...c7a

Gjest heipådeg91
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette synes jeg absolutt din tidligere leder bør gjøre. Hun kan jo bare si at hun vet at Marion har søkt på stillingen som xx, og at hun kan anbefale deg på det sterkeste etter å ha vært din leder i xx år. Dine sterkeste kvaliteter var xx, xx og xx. Eller liknende.

Anonymkode: d57e3...c7a

Takk 😃 Godt tips til hva som kan skrives også, supert! 👍🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...