AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #1 Skrevet 10. oktober 2019 Det stod på VG at man kan stille et spørsmål til psykologen og de svarene som publiseres blir besvart også. Trykket på linken, men da sender du på en måte en mail til psykologen med ditt fulle navn. Ble litt skeptisk jeg. Og hva gjør han med alle mail som ikke blir besvart? Liker ikke tanken på at han får mail av meg med mitt fulle navn og mine problemer liksom, hva hvis han bruker det mot meg for eksempel? Har ikke gjort noe straffbart liksom, er så er ikke redd for noe sånt, men likevel... Har noen gjort noe lignende før? Kan dere anbefale det? Psykologer har jo taushetsplikt ikke sant? Anonymkode: a8607...686
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #2 Skrevet 10. oktober 2019 Det finnes anonyme e-post tjenester. Bare google det. Anonymkode: e6c67...ba3 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #3 Skrevet 10. oktober 2019 Hvorfor skulle en psykolog bruke noe mot deg? Du er jo en fremmed for han. Dessuten har han taushetsplikt, så han har ikke lov til å gjøre noe annet med informasjonen enn å svare deg og eit publisere dette i VG, siden du jo har samtykket til det ved å sende inn spørsmål til han. Anonymkode: f3d79...f72 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #4 Skrevet 10. oktober 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle en psykolog bruke noe mot deg? Du er jo en fremmed for han. Dessuten har han taushetsplikt, så han har ikke lov til å gjøre noe annet med informasjonen enn å svare deg og eit publisere dette i VG, siden du jo har samtykket til det ved å sende inn spørsmål til han. Anonymkode: f3d79...f72 Ja, det står at man blir anonymisert når dette blir publisert. Men psykologen kan se navnet mitt og e-post adresse. Liker liksom ikke tanken på det. Anonymkode: a8607...686
Gjest Lightblond Skrevet 10. oktober 2019 #5 Skrevet 10. oktober 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle en psykolog bruke noe mot deg? Du er jo en fremmed for han. Dessuten har han taushetsplikt, så han har ikke lov til å gjøre noe annet med informasjonen enn å svare deg og eit publisere dette i VG, siden du jo har samtykket til det ved å sende inn spørsmål til han. Anonymkode: f3d79...f72 Han har vel ikke lov å gjøre noe med mindre du skriver at du hadde tatt livet av noen uten å bli tatt og lurer på hva du skal gjøre videre? Da tror jeg at han kan melde deg til politiet rimelig kjapt
Gjest Lightblond Skrevet 10. oktober 2019 #6 Skrevet 10. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle en psykolog bruke noe mot deg? Du er jo en fremmed for han. Dessuten har han taushetsplikt, så han har ikke lov til å gjøre noe annet med informasjonen enn å svare deg og eit publisere dette i VG, siden du jo har samtykket til det ved å sende inn spørsmål til han. Anonymkode: f3d79...f72 Oi, skulle sitere HI
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #7 Skrevet 10. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det står at man blir anonymisert når dette blir publisert. Men psykologen kan se navnet mitt og e-post adresse. Liker liksom ikke tanken på det. Anonymkode: a8607...686 Skaff deg en annen epost-adresse, som ikke inneholder navnet ditt da vel. Da kan vel ikke denne psykologen / psykiateren se navnet ditt heller... Anonymkode: 6976e...eaa 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #8 Skrevet 10. oktober 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skaff deg en annen epost-adresse, som ikke inneholder navnet ditt da vel. Da kan vel ikke denne psykologen / psykiateren se navnet ditt heller... Anonymkode: 6976e...eaa Orker ikke stresse med det. Lurer på om slikt er trygt slik at jeg kan sende det fra min konto med mitt fulle navn Anonymkode: a8607...686
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #9 Skrevet 10. oktober 2019 Herregud...... Anonymkode: 89281...e84 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #10 Skrevet 11. oktober 2019 Hvorfor i all verden ønsker du å gjøre dette? Mental helse har telefon du kan ringe anonymt. Oppsøk fastlegen dersom du sliter. Anonymkode: 3733f...5ad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå