Gjest brud i sommer Skrevet 21. mai 2005 #1 Skrevet 21. mai 2005 Vi har fått et par fløytister til å spille i vårt bryllup. De har foreslått følgende låter: Elgar: Pomp and Circumstanses Tchakowsky: Tema fra Svanesjøen Bizet: Toradoen fra Carmen Jeg kjenner de ikke og lurer på om det er ok låter i et HEF bryllup? Andre som skal ha disse?
MH Skrevet 22. mai 2005 #2 Skrevet 22. mai 2005 Gabriels obo er også veldig fin på fløyte. Det er filmmusikk fra Mission. Pomp and..... er veldig fin og staselig. De andre to har jeg ikke noe forhold til. Gå i en platebutikk og hør på låtene.
Tinema Skrevet 22. mai 2005 #3 Skrevet 22. mai 2005 Tema fra Svanesjøen er et aldeles nydelig musikkstykke, klassisk. Det er ballett musikk. Dette er musikk som de har i platebutikker, så jeg ville fulgt rådet med å ta en tur dit hvis du vil høre musikken.
tommeline Skrevet 23. mai 2005 #4 Skrevet 23. mai 2005 Vil anbefale deg de to siste. Jeg tenker i alle fall Pomp and... som et stykke for fullt orkester eller korps, kan bli litt spinkelt med to fløyter (hvis det er det mest kjente temaet herfra de snakker om, finnes flere satser).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå