AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #1 Del Skrevet 10. oktober 2019 Jeg husker som barn at jeg drakk mye melk med jordbærsmakpulver tilsvarende oboy men finner det ingen pladser lenger. Er det en eller annen butikk som fortsatt selger dette eller evnt må jeg dra helt til sverige eller kjøpe over nettet? Takker for alle svar og håper dere forstår hva jeg mener Anonymkode: 768e3...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 10. oktober 2019 #2 Del Skrevet 10. oktober 2019 Tror jeg har sett det på Meny! I nærheten av kaffe-hylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 11. oktober 2019 #3 Del Skrevet 11. oktober 2019 Vet det fantes før, men vet ikke om de har det lenger. Kanskje større butikker har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #4 Del Skrevet 11. oktober 2019 Du kan få tak i sugerør som gir litt jordbærsmak, men skal du ha pulver så må du nok ut av landet eller bestille over nett. Anonymkode: 8e837...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #5 Del Skrevet 11. oktober 2019 Finnes i noen velassorterte butikker. En butikk her , der eieren er fra USA, har mange varer man ikke vanligvis finner på Rema,Kiwi osv. Blant annet jordbær nesquik. Har og sett noe lignende i noen innvandrerbutikker. Du må rett og slett bare lete i hyllene, plutselig er du i en butikk der de har dette. Anonymkode: 23e41...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #6 Del Skrevet 14. oktober 2019 Tror det Anonymkode: d823a...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå