AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #1 Skrevet 10. oktober 2019 Noen som har hatt vielsen og bryllupsfesten ute på bygdelandet, når en får mange gjester fra det store utland? Det er et hotell ikke så langt unna bryllupslokalet, men der er det ikke noe særlig annet å finne på enn å kikke på havet eller gå seg en tur i skogen. Så ser for meg at det blir en kjedelig plass å bo for familien til min kommende mann, om de skulle bli her en langhelg i forbindelse med bryllupet. Er også en del småbarnsfamilier som kommer, der det blir dyrt for de med klær, reise, og opphold. Vi har mulighet til å la disse familiene bo gratis 1/2 t fra lokalet, men vi har da ingen bil de kan låne. Kan kanskje få ordnet med en bil, for buss går det heller ikke. Hadde dette eventuelt blitt urettferdig ovenfor de andre familiemedlemmene? Plassen vi bor ligger ca 1 t utenfor en stor by (1,5 t fra bryllupslkoalet), der det er mer naturlig at de vil trives bedre de dagene de ikke er i bryllupet. Hvordan vile dere gjort dette? Anonymkode: 1863a...29e
addict Skrevet 12. oktober 2019 #2 Skrevet 12. oktober 2019 På 10.10.2019 den 20.08, AnonymBruker skrev: Noen som har hatt vielsen og bryllupsfesten ute på bygdelandet, når en får mange gjester fra det store utland? Det er et hotell ikke så langt unna bryllupslokalet, men der er det ikke noe særlig annet å finne på enn å kikke på havet eller gå seg en tur i skogen. Så ser for meg at det blir en kjedelig plass å bo for familien til min kommende mann, om de skulle bli her en langhelg i forbindelse med bryllupet. Er også en del småbarnsfamilier som kommer, der det blir dyrt for de med klær, reise, og opphold. Vi har mulighet til å la disse familiene bo gratis 1/2 t fra lokalet, men vi har da ingen bil de kan låne. Kan kanskje få ordnet med en bil, for buss går det heller ikke. Hadde dette eventuelt blitt urettferdig ovenfor de andre familiemedlemmene? Plassen vi bor ligger ca 1 t utenfor en stor by (1,5 t fra bryllupslkoalet), der det er mer naturlig at de vil trives bedre de dagene de ikke er i bryllupet. Hvordan vile dere gjort dette? Anonymkode: 1863a...29e Jeg ville tatt hensyn til gjestene og lagt det til en plass hvor det er overkommelig å komme seg til og som gir dem mer enn å bare se deg i brudekjole og spise kake. Det er sykt dyrt å reise i bryllup, og helt sinnsykt dritt å sitte stuck ute i gokk og ingenting mens pengene renner ut av vinduet. 1
Gjest Viva_2017 Skrevet 12. oktober 2019 #3 Skrevet 12. oktober 2019 Litt usikker på om jeg har skjønt det helt riktig. Men foreslår at gjestene får bo på hotell i byen, og at vertskapet betaler minibuss/taxi e.l. tur retur på bryllupsdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå