Gå til innhold

Tips til spisebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en relativt liten leilighet så kan ikke ha et gedigent spisebord og det må være firkantet. Så har jeg kjøpt disse stolene. Noen som har tips? De er forøvrig 90 cm i høyden, hva vil det si for bordhøyden? 🤨

684E6633-E326-4B2E-B364-9212B5CDEFEF.jpeg

Anonymkode: 96d15...9cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Korshagan.no

Jeg venter på mitt bord nå 😊

Anonymkode: 06491...df5

Skrevet

Det eneste fornuftige i en leilighet er å ha noe du kan folde eller legge ileggsplater i. Jeg har et Bendt Winge-bord som står på gjesterommet som et sidebord når jeg ikke har selskap. Med foldebord: potensielle 13 til bords. Uten: maks 5. :vetikke: 

Det kommer jo også an på hva du trenger av kapasitet. Hvor mange tenker du at du ønsker ha mulighet til å invitere på fredagstaco eller søndagsmiddag eller nattmat etter en kveld på byen? 

Anonymkode: 05972...3f7

Skrevet

Jeg kjøpte et kjøkkenbord. Valgte det fordi det bordet hadde den størrelsen som passer hos meg.

Det ser litt stusslig ut på bildet, men bordbena har et maritimt preg og med den glatte, hvite platen blir det et luftig bord som ikke ruver i min stue.

- det er ikke den fasongen du ser etter, men det kan gi innspill om at det finnes bra bord som ikke er merket 'spisebord' :)

https://www.skeidar.no/produkter/mobler/bord/kjokkenbord-og-spisebord/camilla-kjokkenbord/

Anonymkode: bcb83...172

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...