Gå til innhold

Har jeg kyssesyken?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Krystallkulen min sier ja! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det samme dame som du smugfilmet når dere hadde sex? 

Anonymkode: 8ee3b...b4b

Skrevet

Det spør du ikke kg om. Ta det med fastlegen din. Jeg antar at du har fått tildelt en :roll:

Anonymkode: 191be...308

Skrevet
33 minutter siden, FantasDick skrev:

Fordi?

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge er det siden du klinte med denne jenta forresten? Er det mer enn seks uker så har du høyst sannsynligvis ikke blitt smittet siden du kun har vært forkjølet hittil!

Anonymkode: 0219e...b6c

Ifølge nettet kommer symptomene først etter 2-4 uker. Er rundt 21 dager siden dette skjedde, føler meg frisk.

Skrevet
11 timer siden, iskremm skrev:

Fordi?

Dumme spørsmål fortjener dumme svar. :biggrin:

Skrevet
12 timer siden, FantasDick skrev:

Min krystallkule sier nei. Har du oppdatert kulen din?

Skrevet

Eneste symptomet jeg har er litt mørkere stemme, som kan være av forskjølelsen? Mulig jeg innbiller meg det.

Ellers føler jeg meg frisk som en fisk. 

Kan vel ikke ha slike symptomer på kyssesyken?

Skrevet
1 time siden, iskremm skrev:

Eneste symptomet jeg har er litt mørkere stemme, som kan være av forskjølelsen? Mulig jeg innbiller meg det.

Nå må du bare ta deg sammen! Enten så drar du til legen over helgen eller så bare glemmer du dette! Å kysse med en som nå har fått kyssesyken betyr ikke automatisk at du også vil få kyssesyken!!!

Anonymkode: 0219e...b6c

Skrevet

Anbefaler deg å sjekke hos legen. Jeg fikk kyssesyken for mange år siden uten at jeg var klar over det, og har i ettertid utviklet ME. Nå er hverdagen min mildt sagt redusert til det minimale, og hadde jeg visst jeg hadde kyssesyken den gang og tatt det med ro, så kan det være jeg hadde fungert bedre idag (i følge spesialistene som har fulgt meg). 

Anonymkode: 50ab3...a9d

Skrevet
På 11.10.2019 den 15.21, iskremm skrev:

Men for pokker. Dra deg til legen å ta en fuckings blodprøve! 

Anonymkode: 504c6...034

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men for pokker. Dra deg til legen å ta en fuckings blodprøve! 

Anonymkode: 504c6...034

Det er visst skrekkelig vanskelig...🙄

Skrevet
På 12.10.2019 den 17.17, AnonymBruker skrev:

Anbefaler deg å sjekke hos legen. Jeg fikk kyssesyken for mange år siden uten at jeg var klar over det, og har i ettertid utviklet ME. Nå er hverdagen min mildt sagt redusert til det minimale, og hadde jeg visst jeg hadde kyssesyken den gang og tatt det med ro, så kan det være jeg hadde fungert bedre idag (i følge spesialistene som har fulgt meg). 

Du kjente absolutt ingen symptomer da du hadde kyssesyken?

Skrevet
54 minutter siden, iskremm skrev:

Du kjente absolutt ingen symptomer da du hadde kyssesyken?

Ikke som jeg kan huske. Mulig jeg hadde noe jeg der og da opplevde som en forbigående forkjølelse eller lignende men aldri noe som satte meg helt ut eller som gjorde at jeg forsto alvoret. Gikk på skolen som normalt og jobbet ved siden av. Senere ble jeg ME-syk, og leger og spesialistene jeg har møtt mener at det sannsynligvis er kyssesyken som ga meg sykdommen (de kan se på blodprøver at jeg har hatt den). Hadde jeg på et tidligere tidspunkt tatt det roligere kan det være jeg hadde fungert langt bedre idag. Nå er det ikke slik at alle med kyssesyken får ME, men ta for all del kroppens signaler på alvor om du skulle få signaler på at den er sliten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...