Gå til innhold

Vintersko til barn? Hva anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Sønnen min er 2 år. Jeg må kjøpe vintersko, men det er så sinnssykt mange å velge mellom.. og dyre! Helt rådvill. Hvilke vintersko er de beste du har hatt til barnet ditt, som du virkelig vil anbefale? Og hvorfor? Hvordan er den i størrelsen? Har du prøvd noen billigere vintersko også  som har vært bra? :)

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1315422-vintersko-til-barn-hva-anbefaler-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi sverger til Angulus :) både hjemme, i bhg og til pent! Har eller div Bisgaard og petit nord som vi også er fornøyde med. Men liker angulus best av alle :) bruker uggs fra ugg Australia på de aller kaldeste dagene. 

Anonymkode: de587...cea

Annonse

1 time siden, mammaemma skrev:

Sønnen min er 2 år. Jeg må kjøpe vintersko, men det er så sinnssykt mange å velge mellom.. og dyre! Helt rådvill. Hvilke vintersko er de beste du har hatt til barnet ditt, som du virkelig vil anbefale? Og hvorfor? Hvordan er den i størrelsen? Har du prøvd noen billigere vintersko også  som har vært bra? :)

Doc Boots.Siden det oftest regner eller er slaps på vestlandet og ikke så kaldt som på østlandet eller andre plasser. De går til -15grader.Og vanntett. Gode å gå med lett å få på.Og barna elsker de! 95% her har det. Og viking vintersko til lange dager i kulde osv. 😊

Anonymkode: d6cff...887

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Doc Boots.Siden det oftest regner eller er slaps på vestlandet og ikke så kaldt som på østlandet eller andre plasser. De går til -15grader.Og vanntett. Gode å gå med lett å få på.Og barna elsker de! 95% her har det. Og viking vintersko til lange dager i kulde osv. 😊

Og Bisgaard 😁

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi sverger til Angulus :) både hjemme, i bhg og til pent! Har eller div Bisgaard og petit nord som vi også er fornøyde med. Men liker angulus best av alle :) bruker uggs fra ugg Australia på de aller kaldeste dagene. 

Anonymkode: de587...cea

hvor får en kjøpt disse angulus skoene, da? ser de finnes på footway, eller boozt, men er skeptisk til disse nettsidene..

Anonymkode: ae4a9...370

Har prøvd litt forskjellig gjennom 10 år til mine 3 barn.  Er best fornøyd med Viking Gore Tex, går alltid tilbake til det når jeg har prøvd noe annet. Er en variant på tilbud til 499,- på XXL nå.

Til våte vinterdager er både Dock Boots og Viking Ultra Thermo helt greie, men syns Dock Boots sitter bedre på foten enn Viking.

Anonymkode: 91297...0a9

• Liker 1
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

hvor får en kjøpt disse angulus skoene, da? ser de finnes på footway, eller boozt, men er skeptisk til disse nettsidene..

Ingen problem å handle med verken Footway eller Boozt.

Anonymkode: 91297...0a9

• Liker 1
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

opplevd å få våte viking goretex i våte vinterdager? som feks i sluddregn

Annonse

Hvis det er kaldt der du bor slik som her i nord, så anbefaler jeg kuoma. De er lette på foten og holder veldig godt på varmen. 

https://www.footway.no/putkivarsi-wool-black.html

Anonymkode: 2149a...a56

• Liker 1

Kavat yxhult, hadde ett par Ponny før disse men Kavat var helt overlegne, robuste, lette, super varme og slitesterke, super for en fot med høy vrist , romslige oppi og super enkle for meg å mini å ta på selv, skal ha samme i år og , han ble 3 i år☺️ 

Anonymkode: 50d9c...a68

• Liker 1
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kavat yxhult, hadde ett par Ponny før disse men Kavat var helt overlegne, robuste, lette, super varme og slitesterke, super for en fot med høy vrist , romslige oppi og super enkle for meg å mini å ta på selv, skal ha samme i år og , han ble 3 i år☺️ 

Anonymkode: 50d9c...a68

sikker på detta, da? En test fra 2014 viser de fikk 2 i terningkast!

Annonse
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler det stort sett hos boozt :) de har best utvalg i Norge og superrask levering.

Vi brukte Superfit sine. Veldig fornøyd, var testvinner ofte, men dog en stund siden. Sjekket tester hvert år. 

Jeg vet at det ikke er bra å kjøpe sko brukt, men til så små så vokser de så fort at du kan finne nesten ubrukte på Finn. 

Anonymkode: 40c58...516

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sikker på detta, da? En test fra 2014 viser de fikk 2 i terningkast!

Vi har også vært fornøyd med dem. Begge barna har vært varme og gode på bena selv i 15 minus. Samme med ponny sine symptex støvler. Både støvlene og overgangsskoene er knall gode. I år har de ponny vintersko, kavat gimo til eldste og viking cherrox til minste. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi brukte Superfit sine. Veldig fornøyd, var testvinner ofte, men dog en stund siden. Sjekket tester hvert år. 

Jeg vet at det ikke er bra å kjøpe sko brukt, men til så små så vokser de så fort at du kan finne nesten ubrukte på Finn. 

Anonymkode: 40c58...516

man skal være forsiktig med slike tester, da det er vist at de får litt ekstra under bordet for å markedsføre enkelte populære merker. Slikt som de gjør med bilannonser. Sier at Bmw eller merce er best, men i realiteten ryker masse dyre deler etter noen mil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...