Gå til innhold

Forslag om om å dokumentere egne påstander under brukernavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har register at bv trådene fører til høy temperatur samt useriøse anklager som enkelte brukere ikke evner å dokumentere. Jeg fremmer derfor forslag om å ha samme praksis som på rampelys. Alle påstander må dokumenteres under brukernavn. En vil da gjerne kunne oppleve å få en litt mer redelig debatt. 
Hva tenker du dere om dette?

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Takk for innspillet.

AB-funksjonen i de ulike rom har blitt flittig diskutert opp gjennom, og vært mange ganger oppe til debatt innad i moderatorteamet. 

Det er forståelig at det kan virke både ødeleggende og frusterende med oppførselen du nevner i innlegget ditt, men vi anser muligheten for å være AB som så viktig da svært mange brukere setter pris på å kunne bruke funksjonen. Det vil ikke vil komme en endring på dette med det første.

Vi vil derimot følge med på utviklingen, og hvis det eskalerer eller på andre måter ikke bedre vil vi ta det opp til vurdering. Enn så lenge vil AB-funksjonen på barn og familie bestå.

Vi anbefaler at man fortsetter å rapportere inn innlegg som er brudd på reglene, slik at disse blir tatt raskest mulig.

Anglofil (teamleder)

• Liker 2
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Anglofil skrev:

Hei

Takk for innspillet.

AB-funksjonen i de ulike rom har blitt flittig diskutert opp gjennom, og vært mange ganger oppe til debatt innad i moderatorteamet. 

Det er forståelig at det kan virke både ødeleggende og frusterende med oppførselen du nevner i innlegget ditt, men vi anser muligheten for å være AB som så viktig da svært mange brukere setter pris på å kunne bruke funksjonen. Det vil ikke vil komme en endring på dette med det første.

Vi vil derimot følge med på utviklingen, og hvis det eskalerer eller på andre måter ikke bedre vil vi ta det opp til vurdering. Enn så lenge vil AB-funksjonen på barn og familie bestå.

Vi anbefaler at man fortsetter å rapportere inn innlegg som er brudd på reglene, slik at disse blir tatt raskest mulig.

Anglofil (teamleder)

Takk for svar!

Problemet er at argumentasjonen som denne gruppen bruker er useriøs. Ingen av deres påstander blir dokumentert, når dette blir adressert hagler det inn med anklager om at bla jeg støtter barnemisshandling. Dette er meget alvorlige anklager å komme med. Det ødelegger debatten og gir denne type mennesker fritt spillerom til å bedrive med propaganda og hatt lot barnevernstjenesten. Håper dere kan gjøre noe med denne type oppførsel.  

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Legger ved bilde for å illustrere hvorfor jeg er oppgitt! 

Endret av Kragebein
Ryddet for sitering av slettet innlegg.
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger.

Kragebein, adm

• Liker 1
Skrevet (endret)

Legger ved bilder som viser at enkelte brukere bruker AB funksjonen for å bedrive med useriøse anklager om at bla jeg støtter opp om barnemisshandling. Jeg tar sterk avstand til dette! Jeg synes at det er rart at KG tillater dette.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1193528-antibarnevern-grupper-på-facebook-del-3/page/75/?tab=comments#comment-24177161

Endret av Kragebein
Skrevet (endret)

Endret av Kragebein
Skrevet

Hei!

Takk for dokumentasjon i form av lenker og skjermbilder! Jeg har tatt en runde i trådene du refererer til og har ryddet disse. Innlegg som insinuerer at andre brukere støtter barnemishandling og lignende har blitt ryddet som brukerdebatt. Jeg har fjernet skjermbildene dine fra denne tråden da de gjengir innlegg som nå har blitt slettet.

Beklager for at det tok litt tid før disse ble ryddet!

Kragebein, adm

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, Kragebein skrev:

Hei!

Takk for dokumentasjon i form av lenker og skjermbilder! Jeg har tatt en runde i trådene du refererer til og har ryddet disse. Innlegg som insinuerer at andre brukere støtter barnemishandling og lignende har blitt ryddet som brukerdebatt. Jeg har fjernet skjermbildene dine fra denne tråden da de gjengir innlegg som nå har blitt slettet.

Beklager for at det tok litt tid før disse ble ryddet!

Kragebein, adm

Takk for at du tok tak i dette. 

Skrevet

Er det på tide å utestenge de som hele tiden sprer propaganda mot BV? De gjør ikke annet enn å forsøple. Dessuten klarer de kanskje å lure noen til å miste tillit til barnevernet, noe som er livsfarlig for de barna som faktisk trenger å få hjelp.

• Liker 11
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg mener at det burde være mulig å drøfte om den ene nye "hater barnevernet" tråden etter den andre kommer inn under ensidig meningspåvirkning?

Altså: jeg synes det er bra at man belyser konsekvenser av feil som offentlige instanser - som f.eks. barnevernet - gjør. Det jeg derimot synes er helt sprøtt er nivået disse diskusjonene om barnevernet legger seg på. Som påpekt er dokumentasjon fraværende, oppslag i pressen blir fordreid eller sitert kun i den grad det støtter eget verdens bilde. Det har svært mye til felles med hvordan 9-11 konspiratører diskuterer. 

Jeg har enda tilgode å se et eneste saklig innlegg der det argumenteres med holdbare argumenter.

Skrevet
On 10/10/2019 at 5:31 PM, Anglofil said:

Kan dere da forsøke å bli litt skarpere på modereringen av disse?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og avsporinger, samt svar til dette.

Minner om at ris og ros ikke er stedet for diskusjon rundt dette teamet, dette kan tas på passende underforum. 

Tråden forblir stengt.

Anglofil (teamleder)

Endret av Anglofil
  • Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...