AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #1 Skrevet 10. oktober 2019 Hadde saksøkt han/hun? Anonymkode: 968a3...163
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #2 Skrevet 10. oktober 2019 Hvis eksemen min skrev en sang, ville jeg donert meg selv til forskning tror jeg 😜 For å svare seriøst, jeg ville nok ikke likt det. Anonymkode: 35903...1f4 2
Daria Skrevet 10. oktober 2019 #3 Skrevet 10. oktober 2019 Å saksøke kommer man sjelden noen vei med, med mindre den er både er dypt injurierende og det er helt åpenbart for alle hvem det handler om. Hvordan jeg ville reagert ville vært avhengig av bl.a. hvordan jeg og historien vår var fremstilt og hvor identifiserbar jeg var for andre.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #4 Skrevet 10. oktober 2019 Hadde det vært fint hadde jeg sikkert blitt litt stolt bil jeg tro. Er det sjikane, hadde jeg anmeldt han (forutsatt at alle forstod det var meg det handlet om) Anonymkode: c01fb...8af
Gjest Familytree Skrevet 10. oktober 2019 #5 Skrevet 10. oktober 2019 (endret) Eksem? Jeg har ikke det så, h*n kan ikke skrev ingenting. Kjenner du det er ikke Psoriasis? Det er mange historier om dette som sangen "Hey there Delilah" der Delilah saksøkte bandet for sangen, men jeg ville ikke saksøkte noen hvis de skriver om meg, jeg ville også skrevet noe med min versjon og tjent mye penger på å annonsere den originale boken eller sangen. Men det er mange grunner til å skrive om noen, jeg vil ikke at eksen min skal skrive en sang av sjalusi eller sinne, det er normalt å føle det. Men dette kan snakkes ansikt til ansikt uten behov for boka eller sangen, ville eksen min vært en ekstravagant blogger? Endret 10. oktober 2019 av Familytree
SoWhat? Skrevet 11. oktober 2019 #6 Skrevet 11. oktober 2019 En sang hadde vært for banalt for meg, med mindre den var litt sånn ironisk eller kanskje rocka. Ingen ballade takk. En bestselger ville jeg likt! Hvis den tegnet meg som en del av en skandale, og hvor jeg var viktig i boken. For da kunne jeg skrevet en bok selv som belyste min side av saken. Da kunne jeg jo håpet at den ville solgt. Men ellers vet jeg ikke hvorfor jeg skulle saksøkt...
Gjest Familytree Skrevet 12. oktober 2019 #8 Skrevet 12. oktober 2019 Vil du saksøke noen å gi ut en bok om livet ditt? Eksen din kjenner deg veldig godt. Det ville være rart? Jeg ville bli smigret hvis noen skrev om meg. Jeg har aldri skadet noen å skrive en bok som snakker dritt om meg😊
Butternut Skrevet 12. oktober 2019 #9 Skrevet 12. oktober 2019 Eksen min har en barndomsveninne som skrev bok der mye handlet om hvordan eksen behandlet henne, hun måtte fjerne og skrive om mye.
Illuminatum Skrevet 12. oktober 2019 #10 Skrevet 12. oktober 2019 På 10.10.2019 den 12.56, AnonymBruker skrev: Hadde saksøkt han/hun? Anonymkode: 968a3...163 For hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå