AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #1 Skrevet 10. oktober 2019 Jeg har ikke den største Instagram profilen, men jeg får nye følgere hver dag og profilen min vokser. Det er en lokal butikk som selger produkter som passer min profil godt, de har også nettbutikk og Instagram profil. Er det i det hele tatt verdt å sende de en Mail og fortelle dem litt om meg og mitt og spørre om mulighetene for å inngå et samarbeid? Anonymkode: 0a6f8...25e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #2 Skrevet 10. oktober 2019 Altså kontakte dem og spørre om gratis ting i bytte mot at du «promoterer» produktene deres? De har et helt board for «instagram influencere» som deg her: https://www.reddit.com/r/ChoosingBeggars Anonymkode: 7fe77...53e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #3 Skrevet 11. oktober 2019 Det kommer an på hva du vil oppnå, hvordan du legger det frem, og hvordan de ser for seg at de skal få noe ut av dette. Anonymkode: 82209...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #4 Skrevet 11. oktober 2019 Såklart kan du ta kontakt. Har selv vært stor på IG for en tid tilbake og tok av og til kontakt med bedrifter jeg ville samarbeide med. Andre ganger ble jeg selv kontaktet. Har tjent mye på det og har lært masse om markedsføring som har ledet meg videre til andre jobber. Anonymkode: d5869...a3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå