AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #1 Skrevet 10. oktober 2019 Skal bort juleferien, skal sånn bort 24.desember og planlegger å være tilbake 6.januar pga skole. Fly billettene er litt dyre der jeg skal, dermed har jeg tenkt å booke kun enveis og booke returen når jeg er der nede, det er også enklere å holde kontroll på det vil det lønne seg? Eller er det best å booke både tur og retur? Anonymkode: c9b7f...71f
ekkoet Skrevet 10. oktober 2019 #2 Skrevet 10. oktober 2019 Generelt så blir jo ikke flybillettene billigere jo lengre du venter. En annen fare er jo om de kan bli utsolgt om det er en spesiell dato du har behov for å reise. Men skal du bare ha en billett og er litt fleksible på reisetidspunkt kan du jo være heldig.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #3 Skrevet 11. oktober 2019 Det er jo mange som reiser på den tiden av året, så flybilletter er stort sett dyre rundt jul og nyttår. Jeg ville booket hele reisen nå, for venter du f.eks. til romjula med å booke returen risikerer du at det er utsolgt eller at de få billettene som er tilgjengelige er svindyre. Sjansen for at det lønner seg å utsette å bestille returen er så godt som ikke-eksisterende. Anonymkode: 6613b...bf8
Whistler Skrevet 11. oktober 2019 #4 Skrevet 11. oktober 2019 Det kommer an på selskapet. KLM for eksempel har en prispolitikk som favoriserer t/r reiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå