VintervikingA Skrevet 10. oktober 2019 #1 Del Skrevet 10. oktober 2019 Jeg er ei dame som søker etter nye (ei venninne eller) venninner, som jeg kan bli ordentlig kjent med-som man kan snakke om alt og ingenting og å finne på koselige ting ,hvis vi har lyst til det. 😃 Jeg er 100% seriøs! Dette skal bli koselig! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Offshore82 Skrevet 12. november 2019 #2 Del Skrevet 12. november 2019 Reise venn til USA nå i slutten av november søker jeg 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 20. desember 2019 #3 Del Skrevet 20. desember 2019 (endret) . Endret 20. desember 2019 av NymeriaRhoynar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WillJo Skrevet 30. desember 2019 #4 Del Skrevet 30. desember 2019 Jeg vil gjerne bli kjent med deg, send meg gjerne en pm 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicky81 Skrevet 5. mai 2020 #5 Del Skrevet 5. mai 2020 Jeg vil gjerne bli kjent med deg, hvis du er interessert så sende pm til meg😉😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå