Gå til innhold

Hva er det mest pinlige øyeblikket i livet ditt?

Anbefalte innlegg

Gjest Familytree
Skrevet

Hva er det mest pinlige øyeblikket i livet ditt?

Jeg hadde tenkt å invitere en jente og jeg var redd, jeg var nær henne og jeg holdt på å snakke med henne da en stemme i hodet mitt sa: Nei, nei, nei og jeg løp til hjemme. Jeg ble nesten truffet av en buss. Jeg var 15 eller noe, en uke senere traff jeg en jente som skulle være kjæresten min en laaang stund😊 Jeg tror at hvis jeg hadde snakket med den jenta, ville jeg ikke ha møtt denne fantastiske personen, så alt viste seg bra for meg, men jeg syntes veldig synd på det😅 Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mye..... hadde en gang en kjempelang krangel gående med en eks om forholdet vi hadde hatt, han påstod jeg enda var interessert i ham osv. Den nye dama hans likte meg heller ikke, han hadde ting som var mine, og derfor maste jeg, mens de tolka det som en unnskyldning til å mase på ham, litt dumme de der.. uansett, en kveld er jeg ute og scroller på facebook, ser han hadde nytt profilbilde liggende, selv om vi ikke var venner på face, kunne jeg se det. Og hva tror du skjedde, klarte å knote på skjermen og likte det. Og han fikk det med seg, selv om jeg un-liked it. 

Anonymkode: ce606...b0a

Skrevet

Jeg dreit i buksa midt i klassrommet

Anonymkode: d69a9...d15

Skrevet

Jeg kastet opp skoene til læreren min i vgs

Anonymkode: d69a9...d15

Skrevet

Uff, når jeg tør å tenke på det har jeg opplevd mange pinlige øyeblikk både på egne og andres vegne. Lettere å si hva den siste pinlige opplevelsen var. På tur med storfamilien gikk jeg rett på min svoger som nok trodde at han hadde funnet et fint skjulested i krattet for å gå på do. Stakkaren satt der på huk med buksene på knærne. Ikke noe galt i og for seg. Jeg var selv på leting etter et sted for samme formål. Men utrolig pinlig for oss begge og ikke nevnt siden.

Anonymkode: b3428...e12

Skrevet

Det er mange ting, med  det er én ting som aldri forlater meg.. det er jo egentlig ganske komisk, men noen ganger så kjører dette gjennom hodet mitt når jeg prøver å sove og jeg må grøsse litt inni meg..

En gang da 10 år gamle meg var på badeland dreiv jeg og lekte i et basseng som var sånn som starta som en "strandkant" og ble djupere og djupere. Jeg syns det var kjempegøy å gå på alle fire(sånn men magen og ansiktet pekende opp), og jeg dreiv og leka meg sånn bakover mot grunna uten å se mens jeg og mitt uoppmerksomme hode hadde det kjempegøy. Plutselig så kjenner jeg at jeg treffer noen, også snur jeg meg fort og ser at jeg har svømt inn i fanget på en diger hårete mann som ser litt pinlig berørt ut men allikevel smiler litt dumt til meg.. Jeg blir selvfølgelig kjempeflau og snorkler meg snørrete og kjapt avgårde i snorkel utstyret mitt og håper at ingen jeg kjente så hva som hadde skjedd.. at denne opplevelsen fortsatt er med meg den dag i dag er jo egentlig veldig komisk..😂

Anonymkode: 8fd71...6ba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...