AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #1 Skrevet 9. oktober 2019 Jeg hadde ingen erfaring med leketøy i senga før jeg traff kjæresten. Jeg har fylt 30 år og sexlivet har nådd nye høydare🥰 Jeg må nå ha sexleketøy i senga for å få orgasme. Vi bruker dildo, buttplug, vibrator og womanizer pluss pluss. Bruker det såklart foran kjærsten. Har ingen utbytte av oralsex for meg selv dessverre. Ville dere menn sett på dette som en nedtur, at dama "må" ha leketøy for orgasme? Vi har mye sex, gjerne 5-6 dager i uken.. Anonymkode: 1e9bb...dab 1
Pikant Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 Det er veldig opphissende for oss menn, men hvis det er eneste veien til lykke blir nok dessverre ikke så lystbetont over tid... 3
Jævla fyllekalas ! Skrevet 9. oktober 2019 #3 Skrevet 9. oktober 2019 Om en mann ikke klarer å gi ei kvinne orgasme uten leketøy så er han ingen mann!! 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #4 Skrevet 9. oktober 2019 Det er turn off Anonymkode: e808c...39e 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #5 Skrevet 9. oktober 2019 6 minutter siden, Jævla fyllekalas ! skrev: Om en mann ikke klarer å gi ei kvinne orgasme uten leketøy så er han ingen mann!! Tull og tøys. Men er vel det noen av dere tenker, og er redd han på sikt tenker det samme. Synes rett og slett orgasmer med leker er kraftigere og bedre Anonymkode: 1e9bb...dab 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #6 Skrevet 9. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tull og tøys. Men er vel det noen av dere tenker, og er redd han på sikt tenker det samme. Synes rett og slett orgasmer med leker er kraftigere og bedre Anonymkode: 1e9bb...dab Stakkars mann Anonymkode: e808c...39e 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #7 Skrevet 9. oktober 2019 Det synes jeg er helt flott! Å drive å jobbe og slite for å gi orgasmer gir meg ingen glede, å bruke vibrator etc. for din orgasme ville vært helt greit for meg. Gitt at vi hadde hatt vanlig sex før eller etter naturligvis Anonymkode: a620d...290 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #8 Skrevet 9. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det synes jeg er helt flott! Å drive å jobbe og slite for å gi orgasmer gir meg ingen glede, å bruke vibrator etc. for din orgasme ville vært helt greit for meg. Gitt at vi hadde hatt vanlig sex før eller etter naturligvis Anonymkode: a620d...290 Jada, det er greia her🙂 oraksex for min egen del er like spennende som å bli slikket på armen, dessverre. Men jeg gir han det da. Anonymkode: 1e9bb...dab
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #9 Skrevet 9. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars mann Anonymkode: e808c...39e Synes du synd i han? Huff, nei og nei. Sikkert bedre å la være å ha sex da😂 Anonymkode: 1e9bb...dab
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #10 Skrevet 9. oktober 2019 Bruker selv leketøy. Typen har iallfall ikke noe imot det, jeg sliter med å få orgasme så bedre for han også om jeg bruker vibrator og kommer enn at jeg ikke klarer å komme. ts. Hvordan bruker du womanizer med partneren din? Syns det er så vanskelig med stillinger og å få holdt den på plass. Blir ofte veldig anstrengt. Anonymkode: cd6ea...8c4
Bamseklemmer Skrevet 9. oktober 2019 #11 Skrevet 9. oktober 2019 Så lenge jeg får sutte på knotten hennes, så kan hun ha kleskapet fullt med leketøy👌 Synes det er behagelig å leve med noen som sørger for sin egen orgasme❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #12 Skrevet 9. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bruker selv leketøy. Typen har iallfall ikke noe imot det, jeg sliter med å få orgasme så bedre for han også om jeg bruker vibrator og kommer enn at jeg ikke klarer å komme. ts. Hvordan bruker du womanizer med partneren din? Syns det er så vanskelig med stillinger og å få holdt den på plass. Blir ofte veldig anstrengt. Anonymkode: cd6ea...8c4 Har en ganske stor vibrator som funker i doggystyle😬 womanizer funker kun som avslutning for min del.. Anonymkode: 1e9bb...dab
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #13 Skrevet 9. oktober 2019 1 minutt siden, Bamseklemmer skrev: Så lenge jeg får sutte på knotten hennes, så kan hun ha kleskapet fullt med leketøy👌 Synes det er behagelig å leve med noen som sørger for sin egen orgasme❤️ Ja, det får han lov til her.. Selv om han vet det gir niks og nada for min del. Anonymkode: 1e9bb...dab 1
Anzii Skrevet 9. oktober 2019 #14 Skrevet 9. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker selv leketøy. Typen har iallfall ikke noe imot det, jeg sliter med å få orgasme så bedre for han også om jeg bruker vibrator og kommer enn at jeg ikke klarer å komme. ts. Hvordan bruker du womanizer med partneren din? Syns det er så vanskelig med stillinger og å få holdt den på plass. Blir ofte veldig anstrengt. Anonymkode: cd6ea...8c4 Ikke Ts men svarer allikevel🙈 jeg foretrekker å bruke den i en stilling hvor jeg ligger på magen med rumpa i været, og han tar meg bakfra. Da får jeg sneket hånda mellom beina, og samtidig hvilt armen😊
Bamseklemmer Skrevet 9. oktober 2019 #15 Skrevet 9. oktober 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det får han lov til her.. Selv om han vet det gir niks og nada for min del. Åååh men tunga mi går jo som en Dolhpin😂❤️😂 Neida, ikke avhengig av det, elsker jeg kvinnen kan jeg strekke meg ganske så langt❤️ Endret 9. oktober 2019 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #16 Skrevet 9. oktober 2019 Det er HAN som introduserte dette i ditt (og deres) sexliv. Jeg har vanskelig for å forstå at han ikke liker det. Siden du skriver en emoji med hjerteøyne er du også fornøyd. 5-6 ganger i uken anser jeg som et aktivt sexliv. Med andre ord burde det være uintressant hva "vi menn" mener til tross for at dette er gruppen du spør. Be happy! Hilsen Mann. Anonymkode: 76ac4...eb8 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #17 Skrevet 9. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars mann Anonymkode: e808c...39e Vel, de fleste kvinner jeg har snakket med får faktisk sterkere og bedre orgasmer på egenhånd. Mange stakkars menn, om det sees slik. Kvinnekroppen er litt mer avanserte enn inn og ut, og menn har en tendens til å bli litt... la oss kalle det ivrige. Kombinasjonen av disse to tingene medfører ofte at når kvinner får styre selv medfører dette for mange de sterkeste orgasmene. Men ikke la dette stå i veien! Det er ikke så synd på mann likevel, for vi får også på mange måter mer ut av å ha sex med menn likevel. Anonymkode: b478e...682
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #18 Skrevet 9. oktober 2019 Akkurat nå, Bamseklemmer skrev: Åååh men tunga mi går jo som en Dolhpin😂❤️😂 Jaja, har hatt inntil flere partnere men ingen hell sålangt. Så sikkert meg det er noe galt med Anonymkode: 1e9bb...dab 1
Bamseklemmer Skrevet 9. oktober 2019 #19 Skrevet 9. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaja, har hatt inntil flere partnere men ingen hell sålangt. Så sikkert meg det er noe galt med For å få erfaring: så du får ikke orgasme ved suging av klitten din? samtidig som jeg bruker dildo?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #20 Skrevet 9. oktober 2019 1 minutt siden, Bamseklemmer skrev: For å få erfaring: så du får ikke orgasme ved suging av klitten din? samtidig som jeg bruker dildo? Nei, jeg tenner ikke på 'suging på klitten'. Vi er alle forskjellige, slik som at noen menn ikke vil motta blowjobs. Anonymkode: 1e9bb...dab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå