Pikant Skrevet 9. oktober 2019 Forfatter #2 Skrevet 9. oktober 2019 Dette er en rar situasjon. Vi har vært gift i over 20 år og sexlivet er ikke hva det var. Kommer jeg hjem litt pussa og hun sover, blir hun veldig kåt i søvne hvis jeg gjør det riktig. Det blir jeg og... tenkte bare at den driften burde være der oftere i våken tilstand.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #3 Skrevet 9. oktober 2019 Rapportert. Anonymkode: 8cc7d...9a4 2
Gjest Warrior Skrevet 9. oktober 2019 #4 Skrevet 9. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rapportert. Anonymkode: 8cc7d...9a4 For hva?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #5 Skrevet 9. oktober 2019 Veit damene dere at dere klår på dem mens de sover? om ikke så er dette overgrep. Anonymkode: a7574...00b 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #6 Skrevet 9. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Veit damene dere at dere klår på dem mens de sover? om ikke så er dette overgrep. Anonymkode: a7574...00b Det er ikke overgrep om man er gift. Jeg har våknet flere ganger av at mannen min har enten rørt meg eller hatt sex med meg, det gjør ingenting. Vi elsker jo hverandre. Hvorfor må alt være så alvorlig om man stopper hvis den andre sier stopp..? Anonymkode: 0d72f...636 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #7 Skrevet 9. oktober 2019 Troll! Og du er ikke morsom! Anonymkode: cd81e...a8b 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #8 Skrevet 9. oktober 2019 39 minutter siden, Pikant skrev: Dette er en rar situasjon. Vi har vært gift i over 20 år og sexlivet er ikke hva det var. Kommer jeg hjem litt pussa og hun sover, blir hun veldig kåt i søvne hvis jeg gjør det riktig. Det blir jeg og... tenkte bare at den driften burde være der oftere i våken tilstand. Kanskje hun er anspent når det kommer til sex. At hun er usikker på seg selv, ikke føler seg god nok osv. Kan være årsak. Vær flink til å gi komplimenter (uten at det virker overdrevent), Få henne til å føle seg bra med seg selv. Har hun mye stress i hverdagen, prøv å lette på det. Kan fungere. er selv veldig anspent når det gjelder sex. Fordi jeg ikke føler jeg er god nok. Føler jeg må prestere og det gjør meg anspent. Jeg trener og ser bra ut, men føler ikke kroppen min alltid er med på å gjøre sånn jeg vil. For meg hjelper det at når jeg sover så føler jeg ingen press, da er det jo heller ikke forventet at jeg skal prestere. Jeg klarer derfor først og fremst å bli kåt nok. Fordi jeg slapper helt av når jeg sover så blir jeg også fortere kåt. Kvinne32 Anonymkode: bf351...7ad
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #9 Skrevet 9. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke overgrep om man er gift. Jeg har våknet flere ganger av at mannen min har enten rørt meg eller hatt sex med meg, det gjør ingenting. Vi elsker jo hverandre. Hvorfor må alt være så alvorlig om man stopper hvis den andre sier stopp..? Anonymkode: 0d72f...636 Gift eller ikke har ikke en dritt å si. Han eier ikke kroppen din selv om du har ring på fingeren. Anonymkode: 61735...5fb 19
temolitus Skrevet 9. oktober 2019 #10 Skrevet 9. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke overgrep om man er gift. Jeg har våknet flere ganger av at mannen min har enten rørt meg eller hatt sex med meg, det gjør ingenting. Vi elsker jo hverandre. Hvorfor må alt være så alvorlig om man stopper hvis den andre sier stopp..? Anonymkode: 0d72f...636 Eh, jo. 8
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #11 Skrevet 9. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke overgrep om man er gift. Jeg har våknet flere ganger av at mannen min har enten rørt meg eller hatt sex med meg, det gjør ingenting. Vi elsker jo hverandre. Hvorfor må alt være så alvorlig om man stopper hvis den andre sier stopp..? Anonymkode: 0d72f...636 Så lenge begge er enige i det er det selvsagt greit om man er gift eller ikke, hvorvidt man er gift har jo ingenting med saken å gjøre, samtykke har noe med saken å gjøre Jeg er gift, og dette er IKKE greit hos oss! Hater å bli forstyrra når jeg sover Samtidig kan jeg skjønne at det både kan være ok og greit for andre, om man er avslappa, halvsover og noen bare gjør det som er godt mot deg uten at du trenger bidra fordi du halvsover er nok sikker det topp for noen. Men da må man vite på forhånd at det er ok, om man er gift eller ei. Hvis ikke er det åpenlyst et overgrep Anonymkode: 2f097...e1e 10
snoren Skrevet 9. oktober 2019 #12 Skrevet 9. oktober 2019 Det er ikke greit å beføle mennesker som sover. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #13 Skrevet 9. oktober 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke overgrep om man er gift. Jeg har våknet flere ganger av at mannen min har enten rørt meg eller hatt sex med meg, det gjør ingenting. Vi elsker jo hverandre. Hvorfor må alt være så alvorlig om man stopper hvis den andre sier stopp..? Anonymkode: 0d72f...636 En sovede person kan jo ikke si stopp. Jeg har selv våknet opp på denne måte, og jeg syntes ikke det var OK! Og som andre sier, selv om du er gift så eier ikke mannen din kroppen din. Men om dere synes det er ok, så får dere selvfølgelig gjøre som dere vil. Anonymkode: a7574...00b 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #14 Skrevet 9. oktober 2019 Teknisk sett er sex når den ene sover, voldtekt. Men om hun vet om det og samtykker i våken tilstand er det nok greit. Anonymkode: eda2c...a26 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #15 Skrevet 10. oktober 2019 Jeg begynner å lure på om jorda er flat likevel. Er det mulig å diskutere, og hisse seg opp over noe så dumt! Et par som elsker hverandre, og den ene legger en arm rundt den andre, og forstyrrer søvnen med dette, da er det tydeligvis krise og overgrep for enkelte "gifte" voksne mennesker, dersom skriftlig tillatelse ikke er innhentet i forkant. Anonymkode: 6dde0...2cf 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #16 Skrevet 10. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynner å lure på om jorda er flat likevel. Er det mulig å diskutere, og hisse seg opp over noe så dumt! Et par som elsker hverandre, og den ene legger en arm rundt den andre, og forstyrrer søvnen med dette, da er det tydeligvis krise og overgrep for enkelte "gifte" voksne mennesker, dersom skriftlig tillatelse ikke er innhentet i forkant. Anonymkode: 6dde0...2cf Hadde kona ropt om overgrep og voldtekt om jeg la armen rundt henne mens hun sov hadde jeg rømt landet og blitt munk. Greit nok om hun sier klart nei, men disse metoo-greiene har gått altfor langt. Nå kan man snart ikke se på hverandre uten at det blir tolket feil. Skjønner at enkelte har andre grenser enn oss, men av og til går dette for langt. Anonymkode: bbe97...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #17 Skrevet 10. oktober 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Teknisk sett er sex når den ene sover, voldtekt. Men om hun vet om det og samtykker i våken tilstand er det nok greit. Anonymkode: eda2c...a26 Det norske språket er tragisk. rett og slett. Voldtekt er og burde kun brukes om det er involvert vold og fysisk tvang hvor den ene parten ikke kan komme seg unna. Anonymkode: b7a91...a37
Herix Skrevet 10. oktober 2019 #18 Skrevet 10. oktober 2019 Det er ikke automatisk voldtekt å ta på kjæresten som sover dersom man har hatt en samtale om dette våkne og har samtykket til at det er greit 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #19 Skrevet 10. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det norske språket er tragisk. rett og slett. Voldtekt er og burde kun brukes om det er involvert vold og fysisk tvang hvor den ene parten ikke kan komme seg unna. Anonymkode: b7a91...a37 Du tar feil, og jeg driter i hva du synes om språket, da det er loven du skal følge. § 291. Voldtekt Med fengsel inntil 10 år straffes den som a) skaffer seg seksuell omgang ved vold eller truende atferd, b) har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen, eller c) ved vold eller truende atferd får noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv. Du kan værsågod flytte herifra siden du misliker at du ikke kan ha seksuell omgang med noen som er ute av stand til å motsette seg handlingen. Kvinnene som blir utsatt for deg kommer nok ikke til å savne deg, så bare flytt du. Anonymkode: 634e2...79c 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #20 Skrevet 10. oktober 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde kona ropt om overgrep og voldtekt om jeg la armen rundt henne mens hun sov hadde jeg rømt landet og blitt munk. Greit nok om hun sier klart nei, men disse metoo-greiene har gått altfor langt. Nå kan man snart ikke se på hverandre uten at det blir tolket feil. Skjønner at enkelte har andre grenser enn oss, men av og til går dette for langt. Anonymkode: bbe97...0f5 Da er det bare å rømme landet. Sayonara Loven er som den er. Er man ikke i stand til å motsette seg den seksuelle handlingen er det voldtekt uansett hvor mye du mener noen som sover eller er bevisstløs burde si nei. Det beste du kan gjøre for deg selv og for andre er å følge loven, og om du vil klå på folk i søvne så får du snakke med vedkommende du tenker å klå på om det er greit på forhånd. Anonymkode: 634e2...79c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå