AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #1 Skrevet 9. oktober 2019 Yiiiikes jeg er ute på reise og bor på hotell noen dager. Har fått et problem med toalettet Etter at jeg hadde bæsjet og skulle spyle ned forsvant kun papir, bæsjen har skilt seg fast Hva gjør jeg her, i morgen tidlig kommer vaskedame inn og ser dette. What to do Anonymkode: bdcd3...d2b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 Æsj, har du en sånn bæsj? Dra til legen. Anonymkode: 8fbfb...287
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #3 Skrevet 9. oktober 2019 Vaskedamen er der for å ordne sånt. Hvis duikke kan vente, ringer du resepsjonen og ber dem ordne det nå. Hva er problemet, bortsett fra at du ikke får spylt ned her og nå? Anonymkode: 5ae96...211
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #4 Skrevet 9. oktober 2019 Prøv igjen om en stund, kanskje den har løst seg litt opp. Anonymkode: b16b5...135
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #5 Skrevet 9. oktober 2019 Bruk kniv og rot rundt litt. Sikkert laga en plugg nedi der. Anonymkode: 9ef9a...569
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå