AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #1 Skrevet 9. oktober 2019 Fordi gjett hvem som gjør arbeidet i denne parodi dokumentaren? akkurat de maskuline : 3 Lesber i dette tilfelle. Derfor er maskulinitet bedre utifra praktiske tinger. Feminitet har med å finne ikke problem å skylde på det. Den verse miksen er to av de ille tingene av det å være en mann og en dame - Mann = Fysisk vold - Kvinne = finne et problem i et ikke problem... Kanskje derfor seksuelt fysisk vold er mest rapportert hos lesber. Men hva tror du? Anonymkode: 11a59...94e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 Nei, å nei, så festlig.... Har du tenkt ut dette helt selv? Vi trengte jammen en slik tråd nå. Anonymkode: bce07...3cd 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #3 Skrevet 9. oktober 2019 Langt de fleste av oss mener at vi trenger både femininitet og maskulinitet. Jeg tror din kamp er forgjeves. Anonymkode: fb053...90d 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #4 Skrevet 9. oktober 2019 Maskulinitet er ondskap og burde utryddes. Anonymkode: e3eec...950
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #5 Skrevet 9. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi gjett hvem som gjør arbeidet i denne parodi dokumentaren? akkurat de maskuline : 3 Lesber i dette tilfelle. Derfor er maskulinitet bedre utifra praktiske tinger. Feminitet har med å finne ikke problem å skylde på det. Den verse miksen er to av de ille tingene av det å være en mann og en dame - Mann = Fysisk vold - Kvinne = finne et problem i et ikke problem... Kanskje derfor seksuelt fysisk vold er mest rapportert hos lesber. Men hva tror du? Anonymkode: 11a59...94e Jeg tror du burde lese deg litt opp på betydningen av ordet "bevis". Anonymkode: 31890...82f 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #6 Skrevet 9. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Maskulinitet er ondskap og burde utryddes. Anonymkode: e3eec...950 Så verden hadde blitt bra hvis alle menn ble feminine? Gud hjelpe meg sier jeg da. Anonymkode: e71b8...7ae
Chiyo Skrevet 9. oktober 2019 #7 Skrevet 9. oktober 2019 (endret) Slikk en skarp ostehøvel. Endret 9. oktober 2019 av Chiyo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå