Gå til innhold

Han sier han aldri ser på andre enn meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke hvorfor dette må være et tema?

Alle vi som kan se, ser på andre mennesker. Ferdig. Punktum.

Jeg ser både på andre menn og på andre damer. Er selv dame. Jeg kan fint se at både andre damer og menn er pene/fine/sexy. Det betyr da ikke at jeg har lyst til å hoppe på de så fort jeg får sjangsen, jeg registrerer det bare.

Anonymkode: 10d3c...289

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle vi som kan se, ser på andre mennesker. Ferdig. Punktum.

Jeg ser både på andre menn og på andre damer. Er selv dame. Jeg kan fint se at både andre damer og menn er pene/fine/sexy. Det betyr da ikke at jeg har lyst til å hoppe på de så fort jeg får sjangsen, jeg registrerer det bare.

Det stemmer bare ikke.

Anonymkode: d79b1...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han sa det til meg, ut av det blå. 

Anonymkode: 211e1...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer bare ikke.

Hva stemmer ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva stemmer ikke?

«Alle vi som kan se, ser på andre mennesker. Ferdig. Punktum.»

Det virker som jo mer folk glor på andre, jo større tendens har de til å generalisere dette til å gjelde alle. Det stemmer ikke at alle tiltrekkes av menneskers ytre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje. Men hvorfor skulle han lyve? Jeg er ikke sjalu eller forventer at han bare er opptatt av meg. Jeg blei bare litt sånn hæ?, ok. Hvis du sier det så, kjære. 

Mulig at jeg tenner ham pga vi er så bra match i senga. Han har gjort dette vi gjør med andre før, men ikke en kjæreste. Han har sagt at han ikke ville ha et forhold uten det gjen, at han kjeder seg ved tanken på "vanlige" damer. Han sa en eks var villig til å prøve men at hun ikke blei tent av det. Han er overraska over at jeg faktisk liker dette... 

Det er bare verdens enkleste sannsynlighetsberegning. 99,99999% av alle heterofile menn ser på kvinner. Det er ren automatikk, og har ingenting med utroskap å gjøre. 

Kanskje har han vært sammen med kvinner før som krever ekstrem eksklusivitet, kanskje tolker han normen for heteronormativiteten tosomhet veldig bokstavelig. Kanskje er det for ham en spesiell kjærlighetserklæring til deg.

Fokusèr på det unike dere mellom, ikke overtenk ett slikt utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det er bare verdens enkleste sannsynlighetsberegning. 99,99999% av alle heterofile menn ser på kvinner. Det er ren automatikk, og har ingenting med utroskap å gjøre. 

Kanskje har han vært sammen med kvinner før som krever ekstrem eksklusivitet, kanskje tolker han normen for heteronormativiteten tosomhet veldig bokstavelig. Kanskje er det for ham en spesiell kjærlighetserklæring til deg.

Det er så klassisk at dere som tror på denne myten, ikke en gang er i stand til å skrive norsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
11 minutter siden, Alterego666 skrev:

Når skal dere forstå at dere må snakke på vegne av dere selv og ikke sette andre menn i bås. Jo det er godt mulig han kun tenker på henne, hvorfor skal han lyve om det sånn helt ut av det blå?

Selvsagt er det normalt å se en fin jente og ikke tenke mer over det. Ikke alle setter fantasien sin i sving og fantaserer seksuelt om alt som kryper og går 😂😂😂 Noen fokuserer på det som er viktig i livet og det som opptar dem :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg har ikke noe imot om han ser på andre damer. Mens han er mer sjalu av seg. 

Det er jo nettopp det jeg lurer på, hva som er det unike oss imellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke noe imot om han ser på andre damer. Mens han er mer sjalu av seg. 

Det er jo nettopp det jeg lurer på, hva som er det unike oss imellom. 

Det kan jeg ikke hjelpe deg med. Stol på at det unike er genuint, ikke overtenk enkeltutsagn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2019 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Mannen min har aldri enset andre damer enn meg, han bryr seg rett og slett ikke. Har aldri sett han "tyvtitte" på andre. Vi er gift og har vært sammen i 12 år. 

Mulig noen bare er ekstremt trofaste? 

Anonymkode: 22f31...9a5

For alt du vet så har han mest sannsynlig tittet eller likt andre damer. Noen har bare sosiale antenner og står ikke å glor, eller følger og liker andre damer på den måten når de er i et forhold. Ingen av mine ekser har heller sett på andre damer osv mens vi har vært sammen. 

Anonymkode: 90442...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2019 den 23.08, AnonymBruker skrev:

Han har hatt andre kjærester før meg. Men han sier han var blitt lei damer. At han ikke er tiltrukket av dem lenger...unntatt meg. Jeg blei veldig overraska. Han mener han aldri snur seg etter damer eller tenker på dem seksuelt. At alle untatt meg er kjedelige/kun aktuelt med vennskap. Skal sies at vi gjør noe i senga som han ikke er vant til med kjærester (har han fortalt). 

Og så spurte han meg hvordan jeg har det. Jeg sa vel noe sånt som at det vel hende at jeg snur meg etter noen iblant men ikke så mye mer enn det. Og det er sant også. Er veldig betatt av ham da. 

Men det vil forandre seg i framtiden.  Han vil gå lei av deg som alle andre og du må ikke tro at man er blind og forelsket i mange år. Sexen og alt dabber av, sånn er livet og folk sliter med å akseptere det. En dag er det slutt mellom dere og da er det hun nye dama han bare ser og vil ha, da blir du hun kjedelige og irriterende eksen og en av de damene han ikke finner tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sexen og alt dabber av, sånn er livet og folk sliter med å akseptere det. En dag er det slutt mellom dere og da er det hun nye dama han bare ser og vil ha, da blir du hun kjedelige og irriterende eksen og en av de damene han ikke finner tiltrekkende.

Ja, hvem vet om det bare er en fase. Jeg har vært i lange forhold (med sex og mye annet spennende) tidligere. Men det finnes ingen garantier. Han er på en måte tiltrukket av andre damer, men det er mer som konsept på en måte - litt sånn generelt damer som gjør likt som meg i det vi gjør. Så det er vel det at han tenner mer på den tingen, enn folks utseende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...