Gå til innhold

Han sier han aldri ser på andre enn meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten sier han aldri ser på andre damer enn meg på "den måten'. Kan det være sant?

Jeg er ikke særlig sjalu av meg. Så det er ikke noe jeg har spurt ham om eller hinta til om han syntes. Han bare sa en dag ut av det blå at han ikke finner andre damer attraktive. Altså tenker aldri på venner, kolleger eller fremmede på den måten. Jeg synes det høres litt utrolig ut. Aldri, liksom? Jeg er også aller mest opptatt av ham, men kan kjenne forbigående tiltrekning til andre. 

Det skal sies at vi har en spesiell dynamikk som jeg tror betyr mye for ham. Og vi er ganske ferske som kjærester. 

Anonymkode: 211e1...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den siste setningen der er svaret. 

Anonymkode: f9549...b8c

Kanskje. Men han sa at det gjaldt også før han møtte meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2019 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Hvem så han på da, altså før han møtte deg? Ingen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen vi slutter å se på andre er vi død.

Kvinne selv. Nyter synet av menn, men elsker han jeg bor i sammen med.

Anonymkode: 613cd...234

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2019 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Den må du utdype litt. Han så bare på deg før han hadde møtt deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min har aldri enset andre damer enn meg, han bryr seg rett og slett ikke. Har aldri sett han "tyvtitte" på andre. Vi er gift og har vært sammen i 12 år. 

Mulig noen bare er ekstremt trofaste? 

Anonymkode: 22f31...9a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den dagen vi slutter å se på andre er vi død.

Kvinne selv. Nyter synet av menn, men elsker han jeg bor i sammen med.

Anonymkode: 613cd...234

Tull.

Er virkelig ikke alle som driver og glor på folk. Det er kun mindre pene mennesker som søker estetikk i en partner, for å dekke det behovet de ikke dekker i seg selv.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min har aldri enset andre damer enn meg, han bryr seg rett og slett ikke. Har aldri sett han "tyvtitte" på andre. Vi er gift og har vært sammen i 12 år. 

Eller tilfreds og mettet på overfladiskhet.

Anonymkode: d79b1...044

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en mann som er trofast i hele sin måte å være på. Skaper tillit og trygghet. Det er meg som gjelder for han, da gjør det meg ingenting om han tenker at andre damer er pene og fine. Det synes han helt sikkert, og jeg er heller ingen usedvanlig pen person (kanskje middels pluss), men han har alltid bygget sitt forhold til meg på helheten. Hva jeg gir han. At jeg er mor til barna hans. Dynamikken. Pluss han tenner på meg. Er utrolig takknemlig for at ingen av oss er sjalu eller kontrollerende. Gir en frihet og høyde i forholdet som er frigjørende. Alle titter vel litt på andre mennesker, men noen er ikke så opptatt av det rent overfladiske. Det er det i har sammen som knyter oss sterkt i lag. 

Anonymkode: d2396...1d5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gorgonzola skrev:

Hvem så han på da, altså før han møtte deg? Ingen? 

13 minutter siden, Påkrevd skrev:

Den må du utdype litt. Han så bare på deg før han hadde møtt deg?

Han har hatt andre kjærester før meg. Men han sier han var blitt lei damer. At han ikke er tiltrukket av dem lenger...unntatt meg. Jeg blei veldig overraska. Han mener han aldri snur seg etter damer eller tenker på dem seksuelt. At alle untatt meg er kjedelige/kun aktuelt med vennskap. Skal sies at vi gjør noe i senga som han ikke er vant til med kjærester (har han fortalt). 

Og så spurte han meg hvordan jeg har det. Jeg sa vel noe sånt som at det vel hende at jeg snur meg etter noen iblant men ikke så mye mer enn det. Og det er sant også. Er veldig betatt av ham da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle menn ser på, og fantaserer om andre enn dama.

Anonymkode: 417c7...bda

Neida.
Alle menn legger merke til andre kvinner enn dama, det er noe helt annet enn ser på, i betydningen "ser etter". Fantasere om andre er virkelig langt ute på jordet for de fleste menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er trofast, men går det en pen dame forbi så skal jeg vedde en million på at han garantert ser bort mot henne. 

Og det samme gjelder meg med kjekke men. Sånn er det bare, det vil dermed ikke si at en av oss kommer til å være utro. Men å tro noe annet enn det blir som å lukke igjen øynene fordi en ikke tåler sannheten. 

Og han gjør akkurat det en mann skal gjøre og det er å aldri innrømme det. 

Anonymkode: 4ab32...a4a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne og har også evnen til kun å fokusere på partner når det kommer til attraktivitet. Jeg finner enkelt og greit ikke andre menn tiltrekkende overhodet dersom jeg er i et bra forhold. Var gift mange år og gikk jo ikke rundt og var stormende forelsket i mannen min konstant, men jeg har likevel ikke blikk for andre. De kjærestene jeg har tatt meg veldig for gitt ved å vite altfor godt hvor de har meg, dessverre.

Anonymkode: f459f...636

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende det han sier er sant. Når jeg var sammen med eksen så klarte jeg ikke å finne noen andre menn enn han atraktiv. Han var den fineste, mest sexy i verden. Vi var samboere i 3 år og jeg klarte ikke få tiltrekning til andre menn før 2 år etter bruddet. Fantes liksom ikke noe annet for meg. 

Anonymkode: 4e1c0...8a3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest DEN NAKNE GARTNER
På 14.10.2019 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Er man mindre trofast dersom ser på andre kvinner????? Forklar gjerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2019 den 16.18, Alterego666 skrev:

Han lyver åpenbart, men gjerne med de beste intensjoner.

På 17.10.2019 den 0.42, AnonymBruker skrev:

Han lyver

Anonymkode: b95b6...289

Kanskje. Men hvorfor skulle han lyve? Jeg er ikke sjalu eller forventer at han bare er opptatt av meg. Jeg blei bare litt sånn hæ?, ok. Hvis du sier det så, kjære. 

Mulig at jeg tenner ham pga vi er så bra match i senga. Han har gjort dette vi gjør med andre før, men ikke en kjæreste. Han har sagt at han ikke ville ha et forhold uten det gjen, at han kjeder seg ved tanken på "vanlige" damer. Han sa en eks var villig til å prøve men at hun ikke blei tent av det. Han er overraska over at jeg faktisk liker dette... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje. Men hvorfor skulle han lyve? Jeg er ikke sjalu eller forventer at han bare er opptatt av meg. Jeg blei bare litt sånn hæ?, ok. Hvis du sier det så, kjære. 

Mulig at jeg tenner ham pga vi er så bra match i senga. Han har gjort dette vi gjør med andre før, men ikke en kjæreste. Han har sagt at han ikke ville ha et forhold uten det gjen, at han kjeder seg ved tanken på "vanlige" damer. Han sa en eks var villig til å prøve men at hun ikke blei tent av det. Han er overraska over at jeg faktisk liker dette... 

Sjansen er større for at han snakker sant enn at noen her inne har peiling.

Er selv en som ikke ser på andre enn kjæresten, da utseendet ikke har noe for meg med tiltrekning å gjøre, kun andre ting. Så hvorfor skulle ikke dette gjelde han også?

Anonymkode: d79b1...044

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...