Sputnik90 Skrevet 9. oktober 2019 #1 Skrevet 9. oktober 2019 Men er litt dobbelt standard. Skei Grande. Hu er dame så ok. Whatever. Trond Giske... BREENNN! Men dette er kulturen vi ønsket. Så hvorfor skal puritanere her i landet si at de er i sjokk. De sitter sikkert hjemme med anal plugg i ræva og dømmer andre. Synes bare det er komiskt bare. Så lenge de vet at "nei betyr nei" så ser jeg virkelig ikke problemet
snoren Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 Du har jo et poeng. Synes at Trine burde få samme straff som TG. Folk ser ut til å ha glemt hele episoden, men så har TG gjort dette flere ganger og driter seg ut gang på gang.
BareEnBruker Skrevet 9. oktober 2019 #3 Skrevet 9. oktober 2019 Ja, det er ille om politikere er griser. Ja, det er ille om politikere smugler godteri. Ja, det er ille om politikere bulker biler og kjører avgårde. Ja, det er ille om politikere har drøy humor. Folk flest lar seg manipulere av media til at alt er ille. Dermed blir politikerene enda verre. De har enda større incitament til å legge lokk på seg selv, og manipulere omverdenen til å tro at de er så prektige. Politikk handler ikke om samarbeid. Politikk følger rammebetingelsene for de systemene som er skapt, og det lønner seg følgelig å være svært egoistisk i politisk tilnærming. For min personlige del, må politikeren gjerne være en stor gris og kriminell drittsekk av rang, bare hun forsvarer mine interesser. Norsk media derimot, har gjort sitt for å ta landet i puritansk retning. Hadde TG vært mann, så hadde det vært null forståelse og tilgivelse basert på BMI, det hadde derimot blitt forbudt med aldersforskjell i forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå