Gå til innhold

Brudekjole til meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

ww

Endret av Smygel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags størrelse bruker de? De fleste butikkene har kjoler i de fleste størrelser:)

Skrevet

Jeg ville vært svært skeptisk til noen som skal ha inn alle pengene på forhånd. Dessuten er min erfaring at brudekjoler er i svært varierende kvalitet. Jeg har sett kjoler på nettet som har sett rålekre ut, og så har jeg sett og prøvd de i butikken og stoffet, broderier, perler etc er ikke i nærheten så fint som på bildene fra nettet. Så man kan bomme skikkelig (men man kan selvfølgelig vere heldig også).

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

hei.

jeg har betalt 2000; i dep.

bestilt duplikat av "marion" maggie sottero kjolen.

av brudeshop.com , jeg skal ha kjolen om ca 4 uker, jeg ser ikke noe galt i å betale dep. de trekker det av resten av kjøpesummen.

og de må jo nesten ha dep. også, de skal jo bestilles og i tilfelle avbestilling er jo det en trygghet for selger, jeg tror ikke man blir lurt.

hører jo det fort om noen har negativ omtale og da selger ikke den butikken noe mer, så jeg tror det går kjempefint!

Skrevet

:-) Jeg skal få Somaras til å sy. Helt klart. Rimelig og god kvalitet og kort levering. Hun skal ikke ha noe på forskudd før hun syr. Her er adressa

http://somaras.no

Skrevet
Kara skal sy min. Jeg kjenner henne og vet at det blir bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...