AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #1 Skrevet 9. oktober 2019 I fare for å bli kalt rasist, men jeg bare lurer på dette. De glor jo stygt og hatefullt. Engang så var det noen som ropte hore etter meg midt på dagen inne på et kjøpesenter. Ingen reagerte på det, jeg lot som jeg ikke merket det og gikk min vei, det var kaldt ute så jeg var godt kledd.. Klarer de ikke å respektere at norske kvinner ikke er undertrykte vesenene som de kan gjøre hva de vil med? Jeg mener ikke at alle er sånn. Flere som har blitt plaget av dette? Anonymkode: 89ded...929 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: I fare for å bli kalt rasist, men jeg bare lurer på dette. De glor jo stygt og hatefullt. Engang så var det noen som ropte hore etter meg midt på dagen inne på et kjøpesenter. I Det tror jeg rett og slett ikke på. Anonymkode: 6569c...f6c 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #3 Skrevet 9. oktober 2019 Fordi de er frekke og ikke eier folkeskikk Anonymkode: 4f184...e93 7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #4 Skrevet 9. oktober 2019 De liker damer. Anonymkode: 789e3...00f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #5 Skrevet 9. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg rett og slett ikke på. Anonymkode: 6569c...f6c Det er sant. Anonymkode: cbc07...d4c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #6 Skrevet 9. oktober 2019 Hvorfor glor du "stygt og hatefullt" på dem da? Anonymkode: c3311...1a6 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #7 Skrevet 9. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er sant. Anonymkode: cbc07...d4c Da hadde jeg tatt igjen. "Se og pell deg hjem der du kommer fra!". Noe sånt. Anonymkode: 6569c...f6c
Anonymanda Skrevet 9. oktober 2019 #8 Skrevet 9. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I fare for å bli kalt rasist, men jeg bare lurer på dette. De glor jo stygt og hatefullt. Engang så var det noen som ropte hore etter meg midt på dagen inne på et kjøpesenter. Ingen reagerte på det, jeg lot som jeg ikke merket det og gikk min vei, det var kaldt ute så jeg var godt kledd.. Klarer de ikke å respektere at norske kvinner ikke er undertrykte vesenene som de kan gjøre hva de vil med? Jeg mener ikke at alle er sånn. Flere som har blitt plaget av dette? Anonymkode: 89ded...929 En gang var det en norsk kjerring som ropte jævla neger etter en kunde på senteret jeg jobbet på. En annen gang opplevde jeg at en gammel norsk kæll ropte hore til kollegaen min pga han ikke rakk ølsalget. Hva skal jeg tro da? (Jeg kastet ut begge disse folka, bare så det er sagt) 1
Djungelvrål Skrevet 9. oktober 2019 #9 Skrevet 9. oktober 2019 Lurer på hva som hadde skjedd om en gjeng norske menn hadde ropt hore etter en innvandrerkvinne? 11
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #10 Skrevet 9. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor glor du "stygt og hatefullt" på dem da? Anonymkode: c3311...1a6 Jeg gjør jo ikke det, jeg prøver å late som jeg ikke ser dem når de ser sånn på meg, men jeg glor ikke stygt og hatefullt på noen. Anonymkode: cbc07...d4c
Djungelvrål Skrevet 9. oktober 2019 #11 Skrevet 9. oktober 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi de er frekke og ikke eier folkeskikk Anonymkode: 4f184...e93 Det er ikke så enkelt, de er oppdratt som prinser og har vokst opp med et mildt sagt gjennomsyret forkastelig kvinnesyn. År med slik oppdragelse forsvinner ikke sporløst etter et norskkurs og et par år i en getto i en norsk by. 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #12 Skrevet 9. oktober 2019 7 minutter siden, SupaWoman skrev: Lurer på hva som hadde skjedd om en gjeng norske menn hadde ropt hore etter en innvandrerkvinne? De hadde blitt anmeldt for hatkriminalitet og det hadde blitt store oppslag i avisene. Anonymkode: 2a8ec...932 5
Djungelvrål Skrevet 9. oktober 2019 #13 Skrevet 9. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De hadde blitt anmeldt for hatkriminalitet og det hadde blitt store oppslag i avisene. Anonymkode: 2a8ec...932 Jupp jupp. skikkelig huskestue. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #14 Skrevet 9. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I fare for å bli kalt rasist, men jeg bare lurer på dette. De glor jo stygt og hatefullt. Engang så var det noen som ropte hore etter meg midt på dagen inne på et kjøpesenter. Ingen reagerte på det, jeg lot som jeg ikke merket det og gikk min vei, det var kaldt ute så jeg var godt kledd.. Klarer de ikke å respektere at norske kvinner ikke er undertrykte vesenene som de kan gjøre hva de vil med? Jeg mener ikke at alle er sånn. Flere som har blitt plaget av dette? Anonymkode: 89ded...929 Hvorfor glor blendahvite nordmenn etter damer? Hvorfor plystrer de etter de? Er ikke bare innvandrere som gjør dette. Anonymkode: 5693f...3b7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #15 Skrevet 9. oktober 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg rett og slett ikke på. Anonymkode: 6569c...f6c Hvorfor tror du ikke på det? Dette er dessverre veldig vanlig, opplevde det mange ganger jeg også da jeg bodde i Oslo. Jeg er ikke ts. Anonymkode: bb0a1...0dc 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #16 Skrevet 9. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor glor blendahvite nordmenn etter damer? Hvorfor plystrer de etter de? Er ikke bare innvandrere som gjør dette. Anonymkode: 5693f...3b7 Nei, det vet jeg , men har ikke opplevd at nordmenn har glodd med hat i blikket. når det er sagt så tror jeg absolutt ikke alle er sånn. Anonymkode: cbc07...d4c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #17 Skrevet 10. oktober 2019 14 timer siden, SupaWoman skrev: Lurer på hva som hadde skjedd om en gjeng norske menn hadde ropt hore etter en innvandrerkvinne? Er du seriøs? Vold og trakassering mot innvandrerkvinner forekommer hele tiden. Anonymkode: c3311...1a6 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #18 Skrevet 10. oktober 2019 https://www.aftenposten.no/norge/i/gE8A/politiet-kvinner-i-hijab-kan-vaere-spesielt-utsatt-for-hatvold Anonymkode: c3311...1a6 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #19 Skrevet 10. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du seriøs? Vold og trakassering mot innvandrerkvinner forekommer hele tiden. Anonymkode: c3311...1a6 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: https://www.aftenposten.no/norge/i/gE8A/politiet-kvinner-i-hijab-kan-vaere-spesielt-utsatt-for-hatvold Anonymkode: c3311...1a6 Dette beviser jo bare det jeg sa lenger opp her. De blir anmeldt for hatkriminalitet og det blir slått opp stort i avisene. Når det er omvendt så blir det ikke nevnt, ev. så er det en liten notis. Alle de rasistisk motiverte voldtektene av norske kvinner? Så vanlig at det bare blir en liten notis og alle har glemt det dagen etter. Men ble Fatima spytta på? Nei fy faen du! for en rasistisk handling verdt flere tusen kroner i bot og fengsel! Bare glem han utlendingen som hater norske kvinner og voldtar dem, han får en klaps på lanken og ikke gjør det igjen. Anonymkode: 2a8ec...932 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #20 Skrevet 10. oktober 2019 Man ser at de innvandringsliberale er kalt inn til mønstring i denne tråden... Og de møter villige opp. Innvandring er bare positivt og berikende og har ingen - ingen - negative aspekter ved seg som ikke skyldes rasisme fra nordmenn. Anonymkode: 49e81...4b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå