AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #1 Skrevet 9. oktober 2019 Hva gjør man med at hvis man tidligere har slitt med rus og har vært i behandling for rus, og man nå mange år senere har et godt liv og studerer. Og man plutselig møter på en medpasient fra den institusjonen man selv har vært i, ute i offentligheten og slår av en prat. Det viser seg at medpasienten har flyttet til byen du studerer i, for å gå en ny runde med behandling. Samtidig har du snart praksis i forbindelse med studie, og den institusjonen denne medpasienten er for tiden på, er et av mange steder man kan bli utplassert i. Har man en meldeplikt ovenfor skolen, eller kan man la dette skure og gå? Anonymkode: 9128a...3b5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 Jeg vet ikke om man har meldeplikt, men jeg ville nok forklart situasjonen til skolen i tilfelle. Er nok mest ryddig. Anonymkode: 6e0b2...329 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #3 Skrevet 9. oktober 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om man har meldeplikt, men jeg ville nok forklart situasjonen til skolen i tilfelle. Er nok mest ryddig. Anonymkode: 6e0b2...329 Er det mulighet for at de nekter meg praksisplass der? Jeg personlig synes det er synd for min del å miste en mulighet til å høste erfaring i min framtidige jobb. Anonymkode: 9128a...3b5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #4 Skrevet 9. oktober 2019 Du bør uansett snakke med skolen om dette, så det ikke blir feil. Anonymkode: 4d78f...82d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #5 Skrevet 9. oktober 2019 Du har neppe noen meldeplikt, men det er vel ikke akkurat en god ide at du er i praksis på et sted der en tidligere medpasient er innlagt til ny behandling, for noen av dere egentlig. Anonymkode: 6d968...4cb 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #6 Skrevet 9. oktober 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det mulighet for at de nekter meg praksisplass der? Jeg personlig synes det er synd for min del å miste en mulighet til å høste erfaring i min framtidige jobb. Anonymkode: 9128a...3b5 Det kan jeg ikke tro. Hvilket fagfelt er det? Har det med medisinhåndtering å gjøre? Er egentlig det eneste jeg kan se for meg kan være et problem? Anonymkode: 6e0b2...329
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #7 Skrevet 9. oktober 2019 Hvordan skal du takle jobben din senere? Hvis du ikke takler dette under praksis? Du kommer garantert til å komme i lignende situasjoner i karrieren. Anonymkode: fcc75...a96 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå