Gå til innhold

Dere som faker orgasme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det mulig at partneren ikke merker det? Han må da kjenne om musklene i underlivet trekker seg sammen eller ikke?? Eller er de helt uvitende om hvordan det skal kjennes ut når hun kommer?

Og til dere menn, dere må da også merke om hun faker eller ikke?

Jeg fatter ikke dette.

Anonymkode: e2210...202

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som er gode på å fake vet nok veldig godt at de skal knipe musklene når de faker, det er jo ganske kjent rundt om i jentegjenger. 

• Liker 4
Skrevet

Kan da fake muskelsammentrekninger også, det er jo bare å stramme og slippe opp igjen gjentatte ganger. 

Anonymkode: 67988...262

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, SpringYard skrev:

De som er gode på å fake vet nok veldig godt at de skal knipe musklene når de faker, det er jo ganske kjent rundt om i jentegjenger. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan da fake muskelsammentrekninger også, det er jo bare å stramme og slippe opp igjen gjentatte ganger. 

Anonymkode: 67988...262

Ja okey, tviler på at det blir den samme intense sammentrekningen. Kniping er langt fra en orgasme. Også skal hun da i tillegg til kniping simulere faken. Jeg tviler.

• Liker 1
Skrevet

Det er da ikke slik at de som faker aldri har hatt orgasmer. De vet jo at de må klemme med musklene i underlivet slik de selv opplever ved virkelige orgasmer.

Anonymkode: 26158...b7a

• Liker 3
Gjest commeilfaut
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som mann kan ikke helt se hvorfor jeg skal bry meg. Har hun lyst til å fake, sett i gang. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja okey, tviler på at det blir den samme intense sammentrekningen. Kniping er langt fra en orgasme. Også skal hun da i tillegg til kniping simulere faken. Jeg tviler.

😂

Anonymkode: 26158...b7a

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, commeilfaut skrev:

Som mann kan ikke helt se hvorfor jeg skal bry meg. Har hun lyst til å fake, sett i gang. 

Du bryr deg ikke om hvorvidt sexpartneren din kjeder seg eller kommer? 

Anonymkode: 1f3e4...5e0

• Liker 1
Gjest commeilfaut
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du bryr deg ikke om hvorvidt sexpartneren din kjeder seg eller kommer? 

Jeg tror ikke det var spørsmålet?

Om hun faker og ikke har en reell orgasme går i bunn og grunn utover henne selv. Kvinner som forteller om dette er major turnoff og jeg ville aldri stolt på en kvinne som innrømmer at hun faker. Så nei, når hun kommer eller "kommer" er ikke ektheten viktig for meg.

Hadde hun avbrutt og sagt "nei det er ikke riktig nå", eller "jeg er bare ikke helt der" hadde jeg imidlertid fått skikkelig respekt for henne.

Skrevet

Har faket noen ganger, og da klarer jeg da både å knipe, riste i kroppen som jeg også gjør når jeg har orgasme, og stønne.. Klarer vel å gjøre flere ting på en gang?

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Anim92 skrev:

Har faket noen ganger, og da klarer jeg da både å knipe, riste i kroppen som jeg også gjør når jeg har orgasme, og stønne.. Klarer vel å gjøre flere ting på en gang?

Ser for meg en med noe form for epileptisk anfall der nå...

• Liker 3
Skrevet

Spørsmålet er vel heller, hvorfor gidder dere? 

Anonymkode: 11296...59e

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er mann og tror ikke jeg hadde merket om dama faket. Jeg leker jo ikke detektiv mens jeg har sex. En del av det å ha god sex er i hvert fall for meg å leve meg inn i den. 

Anonymkode: e2197...8f6

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg mistenker faking av og til ja. Da tolker jeg det som at hun vil at det skal være over, og "gjør meg ferdig" og avslutter sexen uten å spørre noe om hun fikk orgasme

Anonymkode: 8afb7...900

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahah😂

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er vel heller, hvorfor gidder dere? 

Tja, har hatt sex med folk som er dårlige i senga eller gjør ting som nesten er vondt, selv om de får tilbakemelding. Av og til er det greit å fake for å rett og slett få det avsluttet 😬😅

Anonymkode: 7962d...9de

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, har hatt sex med folk som er dårlige i senga eller gjør ting som nesten er vondt, selv om de får tilbakemelding. Av og til er det greit å fake for å rett og slett få det avsluttet 😬😅

Jeg hadde heller bare avsluttet det, uten å fake. Bare sagt at det går ikke akkurat nå. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har faket, men det er mange år siden. Jeg tror rett og slett mange menn ikke tenker over sammentrekningene i skjeden, mange menn er så opptatt av seg selv under sex til å merke en slik "detalj". Men det er heller ikke så veldig vanskelig å fake sammentrekningene da. 

Grunnen til at jeg har faket er for å bli ferdig. Jeg har da prøvd å si at jeg orker ikke mer/har ikke lyst mer nå. Vel, det blir ikke tatt i mot på en fin måte. Da blir det sure miner etterpå. For å slippe det så er det lettere å fake slik at man blir ferdig. Nå er jeg så voksen at jeg sier, nå går det ikke lenger el. Jeg blir fort sår og da gjør det vondt, så da ønsker jeg å slutte. 

Anonymkode: 431d2...195

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde heller bare avsluttet det, uten å fake. Bare sagt at det går ikke akkurat nå. 

Samme svar som under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faket, men det er mange år siden. Jeg tror rett og slett mange menn ikke tenker over sammentrekningene i skjeden, mange menn er så opptatt av seg selv under sex til å merke en slik "detalj". Men det er heller ikke så veldig vanskelig å fake sammentrekningene da. 

Grunnen til at jeg har faket er for å bli ferdig. Jeg har da prøvd å si at jeg orker ikke mer/har ikke lyst mer nå. Vel, det blir ikke tatt i mot på en fin måte. Da blir det sure miner etterpå. For å slippe det så er det lettere å fake slik at man blir ferdig. Nå er jeg så voksen at jeg sier, nå går det ikke lenger el. Jeg blir fort sår og da gjør det vondt, så da ønsker jeg å slutte. 

Anonymkode: 431d2...195

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finaleorgasmen min er som et epileptisk anfall. Kan få flere orgasmer som er gode, men når den helt store kommer, da vet jeg at da er det ikke mer å hente der inne. 

Anonymkode: 4edee...60d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...