AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #1 Skrevet 9. oktober 2019 Uttrykket hedersmann er jo subjektivt som faen. Men Røkke har aldri glemt hjembyen sin og mange idrettslag og foreninger kan takke Røkke. Molde FK og støtten de får er jo velkjent. Mindre kjent er det kanskje at han sprer millioner til fullt av foreninger og lag i regionen. Alt fra leikarringen vis diverse kor og kampsportklubber til velforeninger, fekteklubb og speideren får penger tilført av Røkke. Totalt 130 lag og foreninger Han bidrar til at Molde er en av byene i Norge med bredest fritidstilbud. Han skatter opp mot 200 millioner til statskassa, selv om han lett kan bli Kypriotisk eller hvor de nå flytter de med store formuer. Han vil helst beholde så mange arbeidsplasser som mulig i Norge og flagger kun ut stillinger der han må. For meg er han derfor en hedersmann, uten tvil! At han kjøpte seg et båtsertifikat er noe de fleste med penger kunne finnet på. Han tok jo straffen sin og var en mønsterfange. At han liker å bruke penger på seg selv med privatfly og store båter syns jeg er kult. Det hadde jeg også gjort. Man skal ikke skamme seg over å være rik. Hva gjelder denne saken er det komisk å se janteloven herje. Han er offeret, men mange mener han er skurken. Hvorfor er ikke han da tiltalt? At noen sitter rundt omkring og mener og tror helt uten substans blir bare dumt. De tar en tiltalt torpedo sin forklaring for god fisk og mistror alt Røkke sier. Latterlig. Det fornuftige er jo å ta alt som kommer i en rettssak med en klype salt. Så kan man vurdere hvilken forklaring som virker mest plausibel. Anonymkode: b1cbe...11e 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 Om ikke hedersmann så synes jeg i hvert fall Røkke har gjort mye positivt og jeg stoler heller ikke på denne torpedoen. Det er vel heller ingen som ville betalt 100 mill for å få noen drept. Sender man 100 mill til personen som er mistenkt for drapet så vil jo alle skjønne at man betalte for drapet. Å skjule overføringer på såpass store summer er nok vanskelig. Anonymkode: 457ac...e5f 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #3 Skrevet 9. oktober 2019 Han har også pult Mia Gundersen har jeg hørt 😜 Anonymkode: 04149...71f 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #4 Skrevet 10. oktober 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Om ikke hedersmann så synes jeg i hvert fall Røkke har gjort mye positivt og jeg stoler heller ikke på denne torpedoen. Det er vel heller ingen som ville betalt 100 mill for å få noen drept. Sender man 100 mill til personen som er mistenkt for drapet så vil jo alle skjønne at man betalte for drapet. Å skjule overføringer på såpass store summer er nok vanskelig. Anonymkode: 457ac...e5f Enig! Fullstendig urealistisk! Hadde han sagt 1 million hadde det virket mer troverdig. Aldri i verden om hedersmannen Røkke har gjort dette. Anonymkode: b1cbe...11e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #5 Skrevet 10. oktober 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har også pult Mia Gundersen har jeg hørt 😜 Anonymkode: 04149...71f Løgn! Det skjedde aldri! Les her: https://www.klikk.no/produkthjemmesider/herogna/nyheter/til-sengs-med-rokke-3075904 Anonymkode: b1cbe...11e 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #6 Skrevet 10. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig! Fullstendig urealistisk! Hadde han sagt 1 million hadde det virket mer troverdig. Aldri i verden om hedersmannen Røkke har gjort dette. Anonymkode: b1cbe...11e Men han er jo Gangster, gangster med stor G! Anonymkode: f4986...4a6 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #7 Skrevet 11. oktober 2019 Han er ikke god. Anonymkode: b6cc6...38b 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #8 Skrevet 11. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke god. Anonymkode: b6cc6...38b Jo! God, dyktig, en kjernekar! Anonymkode: b1cbe...11e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #9 Skrevet 11. mai 2022 Digresjon, men opphavet til "xxx er en hedersmann!" om de det "stormer rundt" var det Røkke selv som stod for, da han brukte uttrykket om Tore Tønne like før Tønnes død, da Tønne ble anklaget for korrupsjon: - Tønne er en hedersmann (dagbladet.no) - Tønne er en hedersmann (dagbladet.no) (Det er to ulike saker selv om overskriftene er like.) Anonymkode: bcab9...37e 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #10 Skrevet 11. mai 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Digresjon, men opphavet til "xxx er en hedersmann!" om de det "stormer rundt" var det Røkke selv som stod for, da han brukte uttrykket om Tore Tønne like før Tønnes død, da Tønne ble anklaget for korrupsjon: - Tønne er en hedersmann (dagbladet.no) - Tønne er en hedersmann (dagbladet.no) (Det er to ulike saker selv om overskriftene er like.) Anonymkode: bcab9...37e Kult! Men vet du hvem som har opphavet til: Nå får det være nok! ..... Er en hedersmann! ? Anonymkode: 457ac...e5f
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #12 Skrevet 11. mai 2022 5 minutter siden, Lovis Fenja said: Tror han har noen svin på skogen, jeg. Ja, Røkke har jo blitt dømt for korrupsjon så han har uten tvil svin på skogen. Men forskjell på å være villig til å ty til korrupsjon og drap. Det siste håper og tror jeg ikke Røkke ville gjort. Anonymkode: 457ac...e5f
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #13 Skrevet 12. juli 2022 Røkke var så fornøyd med en av toppsjefene at han bestemte seg for å gi vedkommende over 100 millioner i bonus. Dette var visst noe som ikke fulgte av en arbeidsavtale, men noe Røkke valgte å gi på eget initiativ . Røkke har noen svin på skogen, men han kan det å ta vare på sine ansatte. https://www.dn.no/marked/aker-bp/karl-johnny-hersvik/kjell-inge-rokke/kjell-inge-rokke-ga-aker-bp-sjefen-113-millioner-kroner-for-enestaende-prestasjoner/2-1-1256225 Anonymkode: 457ac...e5f
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #14 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 11.5.2022 den 23.09): Kult! Men vet du hvem som har opphavet til: Nå får det være nok! ..... Er en hedersmann! ? Anonymkode: 457ac...e5f Det er Røkke. Selv om det ikke fremkommer i artiklene var det slik han sa det, seansen ble vist på TV. Anonymkode: bcab9...37e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå