Gå til innhold

Knipeøvelser-hvordan?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare lurer på om det er noen spesiell teknikk for åt a knipeøvelser? Må man holde lenge eller er det bare å knipe-slippe ++? Og til dere som har holdt på med dette..hvor lang tid tar det før man merker resultater?

Forresten..er det noen som har prøvd vaginakuler? Har hørt at man trener musklene mye raskere med dette enn å bare ta knipeøvelser...hva er deres erfaring?

Therese

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker disse:

http://www.aquaflexcones.com/index.html

Har brukt dem litt til og fra i et års tid, men kan ikke si at jeg merker noe særlig forskjell. Mulig kjæresten min gjør det. Men jeg er i alle fall ikke videre!

Står i vedlegget at man sal bruke dem 20 minutter hver dag, og at man vil få resultater etter 12 uker.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg pleier bare å knipe litt nå og da når jeg husker det (som for eksempel nå....). Noen ganger kniper jeg bare en serie kjappe, andre ganger holder jeg så lenge jeg orker, og atter andre ganger varierer jeg. Jeg merker rimelig raskt, dvs i løpet av noen dager, at jeg har trent ved at jeg får sterkere orgasmer. Hvor lang tid det tar å trene musklene etter fødsel eller for å forebygge inkontines aner jeg derimot ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...