AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #1 Skrevet 9. oktober 2019 At en mann eller dame gjør noen stiv, tar tak i rota, vrir litt rundt og brekker. Ok eller ikke? Med samtykke off course. Anonymkode: e439e...b04
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 (endret) Altså knekke hele kua i to?🤔 Tror ikke du finner en bonde som gir deg samtykke til det. Du får i bestefall forsøke kuvelting. Endret 9. oktober 2019 av BangersBeans&Mash
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #3 Skrevet 9. oktober 2019 Er du her igjen? Anonymkode: 12703...bca
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #4 Skrevet 9. oktober 2019 Hmm, det er forskjell på ku-knekking og kuk-nekking, for ikke å snakke om kuk-knekking, eller blir det kukknekking? Anonymkode: afc30...c64 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #5 Skrevet 9. oktober 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: At en mann eller dame gjør noen stiv, tar tak i rota, vrir litt rundt og brekker. Ok eller ikke? Med samtykke off course. Anonymkode: e439e...b04 Så for meg temaet med en ku. Ku knkekking. Tenker du på kuk så må du vel skrive det kuk knekking eller kukknekking. Anonymkode: e59a4...ab9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #6 Skrevet 9. oktober 2019 Altså. Bare... Why? Hva er poenget med å gjøre det? Anonymkode: 97a95...b29
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. oktober 2019 #7 Skrevet 9. oktober 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: At en mann eller dame gjør noen stiv, tar tak i rota, vrir litt rundt og brekker. Ok eller ikke? Med samtykke off course. Anonymkode: e439e...b04 Hvis mannen min virkelig ville at jeg skulle ta kukken hans ved rota, vri rundt og brekke, så skulle jeg jammen tilfredsstilt lystene hans. Og med samtykke fra begge, er dette ok.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #9 Skrevet 9. oktober 2019 35 minutter siden, Dævendøtte skrev: Hvis mannen min virkelig ville at jeg skulle ta kukken hans ved rota, vri rundt og brekke, så skulle jeg jammen tilfredsstilt lystene hans. Og med samtykke fra begge, er dette ok. Nei, det er det ikke. Samtykke gjør ikke at verken drap eller lemlestelse er lovlig. Anonymkode: fa398...f63 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. oktober 2019 #10 Skrevet 9. oktober 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er det ikke. Samtykke gjør ikke at verken drap eller lemlestelse er lovlig. Anonymkode: fa398...f63 Blir som å kjøre for fort med bil. I noen situasjoner tar man sjansen.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #11 Skrevet 9. oktober 2019 Dyremishandling er straffbart. Ikke knekk en ku. Hvis du mener å påføre noen en penisfraktur, er dette ikke ok. Det du beskriver kan medføre ruptur av ett eller flere svamplegemer i penis, er ekstremt smertefullt, og kan i verste fall føre til vevsnekrose og behov for amputasjon - i aller verste tilfelle til blodforgiftning og død. Ved tilheling vil dette som oftest gjøre penis kortere. Jeg tror jeg bare rister på hodet..... Anonymkode: 5afaa...6ee 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #12 Skrevet 9. oktober 2019 Med samtykke er vel spørsmålet om deg er ok besvart? Anonymkode: 6127c...b78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå