AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #1 Skrevet 9. oktober 2019 Jeg holder på med en hjemmeeksamen, men sliter veldig med å skrive noe. Jeg tror at jeg er deprimert, det har vært mye som har skjedd den siste tiden og hodet mitt har vært helt numment i flere uker. Jeg klarer verken å lese eller skrive, det er umulig å plukke opp ordene som står i boken og det å skulle forme egne setninger er umulig. Oppgaven i seg selv er ikke så vanskelig, men jeg sliter enormt med konsentrasjon. I går så bukte jeg rundt 8 timer på 100 ord, jeg var fullt fokusert på oppgaven hele tiden for uten om noen lufteturer. Jeg holder også på å utredes for ADHD. Jeg klarer umulig å levere til fristen, hva i all verden gjør jeg? Det er første gang jeg ikke har klart å skrive noe som helst på en eksamen. Anonymkode: 2e44d...e59
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 Søk om utsettelse? Anonymkode: 5ce25...56d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #3 Skrevet 9. oktober 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk om utsettelse? Anonymkode: 5ce25...56d Hvordan gjør man det? Anonymkode: 2e44d...e59
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #4 Skrevet 10. oktober 2019 Utsettelse eller permisjon kan du søke om, litt avhengig av studie/nivå. Jeg har nettopp fått min andre utsettelse på master (sliter også med et ekstremt tilfelle av skrivesperre). Permisjon oppfyller ikke jeg kravene til, men du gjør kanskje det på medisinsk grunnlag. Anonymkode: 30434...a32 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #5 Skrevet 10. oktober 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gjør man det? Anonymkode: 2e44d...e59 Ta kontakt med studieveileder Anonymkode: 30434...a32 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #6 Skrevet 10. oktober 2019 Tusen takk for svar! Jeg kom ikke på at jeg kunne kontakte studieveileder. Da har jeg sendt henne en mail. Håper virkelig at dette går, jeg er helt knust. Anonymkode: 2e44d...e59 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå