AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #1 Skrevet 9. oktober 2019 For kanskje 20 år siden så jeg en film på norsk tv. Den var engelskspråklig og de snakket engelsk? Det eneste jeg husker ordentlig er en scene hvor noen familiemedlemmer var på en bensinstasjon og de hadde gule gensere, men dette husker jeg ikke betydningen av eller om de hadde gule gensere alle sammen. De hadde ikke nok penger til både bensin og godteri til ungene. Den ene ungen (gutt tror jeg) prøvde å naske en sjokoladebar, men la den tilbake da en annen kunde, en høy og typisk skummel mann, så han. Noe sier meg at denne mannen er mer med i filmen, men klarer ikke huske mer. Filmen var drama/thriller, men det skjedde liksom ikke så mye. Det var ikke mange roller og vi fulgte de samme folka (denne familien) stort sett hele filmen sånn jeg husker det. Noen som vet hvilken film dette er? Anonymkode: 86c9a...629
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 Google detaljene du husker på engelsk, så dukker det kanskje opp noe. Anonymkode: 67290...ef6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå