Gå til innhold

Dere som er veldig overvektige. Tør dere spise sjokolade i offentligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 723d7...fa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt overvektig og spiser ikke sjokolade i offentligheten. Veldig sjelden iallefall.

Anonymkode: 1426e...c87

• Liker 4
Skrevet

Når eg va 120kg brydde eg meg ikkje.. men nå, når eg har komt meg te 90 kilo tenker eg over dette. Koss eg kler meg, ka eg spise offentlig.. 

Anonymkode: 1fee2...6a6

• Liker 1
Skrevet

Nei. Klarer ikke det. Tør ikke å kjøpe det heller heldigvis 😂

Anonymkode: f3e89...315

Skrevet

Når jeg var veldig overvektig så tenkte jeg alltid på hva jeg spiste foran folk.

Nå, med få kilo unna normal bmi, så tenker jeg ikke så mye på det.

Anonymkode: 0e6ac...dfc

Skrevet

Ja, jeg tenker over hva jeg spiser i offentligheten (jeg tvinges jo til det), men nekter å la andre diktere hva jeg faktisk skal spise og ikke og når bare fordi de er shitty nok mennesker til å dømme andre uten å vite en dritt om dem. Så ja, jeg spiser Sjokolade eller lignende ute når det er naturlig for meg. Jeg får jo uansett enda mere kommentarer og dritt om jeg spiser ei gulrot eller selleri, så det er ikke som om det hjelper. Det er visst galt uansett og jeg kan faktisk ikke slutte å spise. 

Anonymkode: facd2...fb6

Skrevet

:hoho:hahahaha, om jeg ikke tørr å spise en sjokolade i offentligheten bare fordi jeg er smellfeit? Jo det tørr jeg i all høyeste grad, blir flauere viss jeg sitter å knasker på en gullerot.

Anonymkode: b323e...4e4

• Liker 2
Skrevet

Nei, og jeg venter med å handle til rett før stengetid. 

Anonymkode: a3e71...05b

Gjest Nimbus2000
Skrevet (endret)

Tør å spise sjokolade i offentligheten. Er ikke som om folk hadde trodd jeg levde på havregrøt og vann om de ikke så meg spise sjokolade. 

Endret av Nimbus2000
Skrevet

Spiller nok liten rolle, enkelte tenker automatisk at vedkommende må spise usunt om de ser du har noen kilo ekstra, selv om de ikke vet noe om personen. De fleste bryr seg ikke, så har og vil fortsette å spise det jeg vil, i offentligheten og hjemme.

Anonymkode: 27157...579

Skrevet

I dag drakk jeg en medium frappocino med sjokolade og krem fra Starbucks. Kunne ikke brydd meg mindre. Jeg har gått ned 20 kg og har 30 igjen. Om jeg koser meg ute eller hjemme har ingen noe med. 

Anonymkode: fe2e1...53f

Skrevet

Herregud! Ja, jeg spiser hva jeg vil og hvor jeg vil. Vil folk bry seg så får de gjøre det da, det gidder ikke jeg å ta meg nær av. 

Anonymkode: ab894...df3

Skrevet

Teit spørsmål,

burde være: tør du spise sjokolade i det hele tatt!

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 6f98a...e82

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

:hoho:hahahaha, om jeg ikke tørr å spise en sjokolade i offentligheten bare fordi jeg er smellfeit? Jo det tørr jeg i all høyeste grad, blir flauere viss jeg sitter å knasker på en gullerot.

Anonymkode: b323e...4e4

Det heter ikke gullerot. Det heter gulrot. Og hvorfor er det flauere å spise en gulrot enn en sjokolade offentlig?

Skrevet

Var overvektig som barn og turte aldri å spise på skolen. Kastet matpakken på vei til skolen hver dag.

Nå er jeg normalvektig men spiser aldri off. det henger igjen fra barndommen. Kan heller ikke spise på restaurant elle kafe. Spiser heller aldri i sosiele settinger.

Anonymkode: 0085f...059

Skrevet

Nei. Ikke sjokolade og mat offentlig. 

Anonymkode: 72e0a...d35

Skrevet
På 10.10.2019 den 9.17, OPIgirl skrev:

Det heter ikke gullerot. Det heter gulrot. Og hvorfor er det flauere å spise en gulrot enn en sjokolade offentlig?

Fordi hvis man spiser gulerot så skjønner de at det ikke er det som spises hjemme! Blir ikke smel fet av gulerot! 

Anonymkode: 8f09b...c72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...