AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #1 Skrevet 9. oktober 2019 Er det noen som har brukt korres hårfargen de selger på vita? Gjerne 10.1 med erfaring? Legg gjerne ved bilde av farge 10.1 Anonymkode: f8927...c30
Leo Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 Korres er absolutt den beste hjemmefargen jeg har prøvd. Mulig den ikke er like holdbar som "sterkere" varianter, men det oppveies av at den a) ikke lukter, b) lar seg vaske bort fra hud og tekstiler (Uten at man dermed bør søle ukritisk), c) ikke drypper og, ikke minst, d) gir veldig naturlige farger hvis det er det man er ute etter. 10.1 gir deg ikke lysere hår enn du allerede har fordi den ikke inneholder blekemiddel, men er du allerede lys og vil ha en kald farge uten rødtoner så kan den anbefales. Hvis du ikke vil ha det fullt så lyst kan du evt. blande den med 8.1. Fargen på bildet på pakken er veldig riktig for begge disse to. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #3 Skrevet 10. oktober 2019 Tusen takk for svar! Vet du tilfeldigvis om den vil gi godt resultat på bleket hår? (lysere enn fargen er i seg selv) Ønsker en kjøligere tone på håre. Anonymkode: f8927...c30
Leo Skrevet 10. oktober 2019 #4 Skrevet 10. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Vet du tilfeldigvis om den vil gi godt resultat på bleket hår? (lysere enn fargen er i seg selv) Ønsker en kjøligere tone på håre. Anonymkode: f8927...c30 Mitt er ikke bleket, så jeg vet ikke. Men hvis det ikke betyr noe at fargen blir litt mørkere så ville jeg ikke ha vært redd for å prøve for denne fargen er den eneste som tar de røde/gule tonene i mitt hår og jeg har prøvd en del, også hos frisør, i årenes løp.
Blingblingtahei Skrevet 10. oktober 2019 #5 Skrevet 10. oktober 2019 De mørke fargene sitter hvertfall utrolig bra, beste jeg har prøvd! Så vil tro de lysere burde være greie å😀❤️
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #6 Skrevet 10. oktober 2019 Tusen takk for gode svar begge to 😄 Høres lovende ut, får reise ut å handle i morgen Anonymkode: f8927...c30
Djungelvrål Skrevet 10. oktober 2019 #7 Skrevet 10. oktober 2019 Er det denne? Er den på tilbud i fysiske Vitabutikker også tro? https://www.vita.no/light-brown-5-0?___store=default&refSrc=59679&nosto=nosto-page-product3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #8 Skrevet 10. oktober 2019 ja, det er den Er på tilbud i butikk også, så på den på tirsdag i butikk 😄 Anonymkode: f8927...c30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå