AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #1 Skrevet 9. oktober 2019 Er det rimeligst å kjøpe reiseadapter her i Norge eller får jeg kjøpt det i England? Jeg skal til Newcastle en tur. Har ikke vært i England på lenge så jeg husker ikke. Anonymkode: 84cc2...cbb
TheGirlWhoWaited Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 Du får kjøpt slike på enhver liten cornershop i England - mange hoteller har også dette for salg eller utlån. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #3 Skrevet 9. oktober 2019 Jeg ville kjøpt i England. Både billig og enkelt å få tak i. De fleste hoteller låner ut også Anonymkode: 2a22a...75d 2
Durinur Skrevet 10. oktober 2019 #4 Skrevet 10. oktober 2019 Her kan du få litt informasjon om strøm og ladere i London og resten av Storbritannia. Ser andre anbefaler å kjøpe en konverter på butikker i byen, men jeg anbefaler mye heller å stikke innom f.eks Clas Ohlson eller Biltema før avreise, så sparer du litt penger. De fleste butikker i turistområdene har stor profitt på å selge disse til desperate turister.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå