AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #1 Skrevet 9. oktober 2019 Kjæresten min har to unger som krangler og slåss ofte. De er så utrolig voldsomme og later som de brekker armen på hverandre og kaster gjenstander på hverandre. De hyler og roper mye. Ene barnet har en diagnose og er høyt oppe store deler av døgnet. Følges opp av diverse instanser. Dette er egentlig greie og snille unger, men nytter sjelden å prate til de om jeg gjør det.. Innimlm er jeg barnevakt, og lurer på hvordan jeg skal "nå igjennom"? Jeg er egentlig tålmodig av meg, men kjenner tålmodigheten testes maksimalt av og til! Bor ikke sammen med far, og tenker ikke det blir aktuelt på en stund. Vært sammen to år. Anonymkode: db0be...e02
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 Der finnes kurs for foreldre. Kanskje du kan få mulighet til å delta på et slikt? Om du synes det er vanskelig å være barnevakt, tenker jeg at det er helt greit å si nei til du kjenner de og utfordringene bedre. Han har sikkert andre barnevakter han brukte før han ble sammen med deg som er vant til de. Anonymkode: a9338...e1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå