Gjest Seleena Skrevet 21. mai 2005 #1 Skrevet 21. mai 2005 Eg har fått eit vedlegg på mail med oversikt over nokre ting. Men eg får ein feilmelding om at dataen ikkje vil opne det.. Dette har aldri skjedd før no. Manglar eg eit program?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. mai 2005 #2 Skrevet 21. mai 2005 Hvilket mail-program og hva det står i feilmeldingen er fint å få vite.
Gjest Seleena Skrevet 21. mai 2005 #3 Skrevet 21. mai 2005 "Finner ikke filen. Kontroller at riktig bane og filnavn er angitt" Bruker hotmail.. Har prøvd på nabon sin pc, og dette gjekk finfint det.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. mai 2005 #4 Skrevet 21. mai 2005 Hmm, er jeg ikke helt sikker på men du kan prøve følgende: 1. Hvis du åpner filen, kan du heller prøve å laste ned (beklager men har ikke brukt hotmail på flere år, så mulig jeg er helt på jordet her). 2. Slett temp-filer hvis du bruker Internet Explorer. Det kan du prøve foreløpig, til du kanskje får noe mer vettuge svar .
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. mai 2005 #6 Skrevet 21. mai 2005 Google er din venn: http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bno...260897&x=5&y=12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå