Gå til innhold

Brudekjolen

Anbefalte innlegg

Gjest brud06
Skrevet

Når begynte dere å kikke etter brudekjole?

Videoannonse
Annonse
Gjest Principessa
Skrevet

da jeg var elleve eller noe... :ler:

neida, jeg begynte å se etter kjoler seriøst forrige sommer, ett år før bryllupet også kjøpte jeg kjolen 6 mnd før...det var 15 ukers leveringstid...

Skrevet

Vært forlovet i 4 år snart, og har vel hatt øynene åpne siden den gang... Men moten, smak og tidene forandrer seg jo.

Gifter meg i august, og begynte for alvor å se etter kjole ifjor, på sensommeren. Hadde min første prøvetime i begynnelsen av august. Men kjolen fant jeg ikke før i februar, altså 6 måneder i forveien...og det var i utg.pkt 16 ukers levering! Kjolen kom derimot for snart 2 uker siden! :-)

Skrevet

Jeg skal gifte meg i juni og begynte å se på kjole i desember.

Skrevet

Jeg bestilte kjolen min i fjor sommer. Før det hadde jeg sett masse på nettet, i blader og i flere brudekjolesalonger.

Skrevet

Jeg begynte å se etter mønster ei uke etter at han fridde (nyttårsaften). Nå er det 14 dager igjen og den er snart ferdig sydd.

Skrevet

Jeg hadde min förste og eneste prövetime i Februar og gifter meg i Juli. :wink:

Skrevet

jeg prøvde kjoler første gang i oktober - gifter meg i Juli. Jeg endte opp med å kjøpe kjole i desember, da det er 6 mnd leveringtid på Maggie Sottero kjoler. (Men den kom etter 4 mnd da, men de helgarderer seg sikkert)

Skrevet

Begynte å jakte før jul, fant kjole rundt juletider, giftet meg 14. mai.

Var veldig heldig, fant kjolen i butikken - de hadde èn igjen av en fjorårsmodell, den satt som et skudd!

Skrevet

Jeg begynte tidlig jeg da... Viste at det var salg i juni - så da tok jeg ei runde. Og ja jeg fant en som passet perfekt til under halve prisen - så da slo jeg til!

(Gifter meg i august)

Skrevet

sett masse på nettet, og blader osv lenge, men har kun vært i en butikk, og fant kjolen min (den ble ikke som jeg hadde trodd den skulle være :wink: ) Fandt kjolen i mars, gifter meg i september.

Skrevet

Jeg begynte å se på kjole i starten av desember. Skal gifte meg i juni. Husk å være tidlig ute hvis du ønsker kjole av spesielt merke, det er ofte lang leveringstid. Men tror også det er viktig å ikke bestemme seg for tidlig, tilfelle du skifter smak osv.

Skrevet

I januar, altså 7 mnd før bryllupet. Fant kjolen min i februar.

Skrevet

I januar, skulle gifte meg i slutten av juli.

Tittet vel fire eller fem steder tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...